greippimehulla tyttöjä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna1980
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nanna1980

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
1 796
0
36
Kukaan kuullut tällaista väittämää?, että jos haluaa tytön, pitäisi kierron alusta sinne ovulaatioajankoht.asti juoda greippimehua lasi päivässä, että greippi tekee emättimen ph:n happamaksi mikä suosii tyttösiittiöitä....
...niin tai näin, meillä on tyttövauva, ja join yritysaikana runsaasti greippimehua, on väitetty myös että se helpottaa ovulaation tunnistamista...

En juonut greippimehua ja tyttöjä (hyvä beibet!) tuli silti. Eikö greippimehu lisää/pitäisi lisätä munasolun kiinnittymishötön määrää kohdussa? Sori tieteellinen termibrassailuni. :laugh:

kaikkien kolmen aikana olen syönyt, juonut ja elänänyt suht samalla tavalla.
ei greippimehua juoden eikä muutakaan.
2 poikaa jo on ja kolmas tulossa rv 37+ ja tyttö tällä kertaa.

meillä ainut ero on: pojat saaneet kodin ulkopuolella alkunsa :D ja tyttö kotona :whistle:

tjahah... mulla kaksi tyttöä, enkä ole raskausaikoina katsonutkaan greippimehuun päin....
Kolmatta odotellaan rv 35, eikä taaskaan ollut käytössä mitään kikkoja.. kohta nähdään kumpi tulee=)

Voisikohan olla niinkin, että jos ei päästä sitä siemensyöksyä tulemaan kovin nopeasti, niin se happamoituu jo lähtökuopissa. Tällöin sillä pimpin happamuudella ei ole merkitystä, kun itse spermassa on jäljellä enää vain XX-kormosomeja (elinkelpoisina). Poikasiittiöt kun sitä vastoin selviäisivät paremmin emäksisessä liemessä.

Alkuperäinen kirjoittaja nubbe:
Hmm... lapset saivat alkunsa pk-seudulla eli kaukana kotoa ja molempien kertojen jälkeen söin pätkiksen. Kantsii varmaan varoa noita jos toivoo pojua. ;)

:laugh: :laugh:
tää oli hauska. :D

meillä kanssa siis tyttö saanut kodissamme, pk-seudulla alkunsa.meidän kesäloman aikana. pojat ovat itä-suomen suunnalla :laugh:
joten ei kun pk-seudulle vaan hommiin.. :p

Yhteistyössä