Greippimehu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Greippi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aiheuttaakohan greippimehu nämä kovat alavatsakivut kun minulla on ns. ärtynyt paksusuoli?
Olen nyt juonut pari viikkoa greippimehua ja vatsa on ihan sairaan kipeä.

Oviskivuista ei ole ainakaan kyse tikkujen mukaan. ja umpparikin on leikattu.

mulla on ekakierto greippimehulla. enkä ole huomannut mitään eroa missään. harmi, olin asettanut toivoni greippimehuun.....
Kiva olis kuulla miten muilla minunkin mielestä.

Täällä tärppäsi poppakonstein. Kolmen vuoden yrittämisen jälkeen kokeilin kahden kierron verran greippimehua ja ternimaitokapseleita, ja niin sitten onnisti. Suosittelen!

Täällä neljäs yrityskierto meneillään ja greippimehu nyt käytössä...

En oikein usko sen tehoon, mutta mitä sitä ei oman vauvan eteen tekisi :) ... Toisaalta voihan se olla, että siitä on jotakin hyötyä. Kyllä limat minusta ainakin ovat vähän lisääntyneet sen myötä, joten kaipa sillä ainakin jotain vaikutuksia on.

Minä jännäilen vasta viikolla 2, joten sinne asti joutuu odottelemaan mehun ja touhuilun vaikutuksia!

Kerron sitten miten kävi!

Täällä ilmottautuu yksi, jolle greippimehu ei ainakaan ensimmäisellä yrittämällä tuonut toivottua tulosta eli ei nyt ihan aukoton apukeino ole kuitenkaan ;). Joskus tosiaan tuntuu, että näihin ketjuihin vastaa vain ne, jolle se on avun tuonut.

Ilmottaudun Plussaajiin.
Greippimehu, multiplussa käytössä nyt ekakerran ja jouluna tietysti kiinnittymisen aikaan punaviiniä tilkkanen. Meillä vauvaprojekti on ollut jo pitkään työnalla ja km.kin koettu. nyt jalat maassa, seurataan tilanteen kehitystä.
Uskoo ken tahtoo, en tiedä uskoinko greippimehun tehoon mut tulipahan juotua. Enemmän ehkä vaikutti kun oltiin jo vähän niinkuin luovutettu ja joulukuussa ei ollut työstressiä eikä mitään muitakaan kiireitä.
Plussia muillekkin toivottelen.

Samalla tavalla kävi minullekin. Kun join greippimehua kierron alusta asti, niin limakalvot kuivui kokonaan, ja ei ilmeisesti tullut ovulaatiotakaan tässä kierrossa. Taitaa olla tyypistä kiinni, kuinka limakalvoille käy.

Ternimaitokapselin vaikutusperästä en tiedä, mutta meitä on kaksi laiheliinia joiden tuloksen uskomme pohjautuvan ternimaidon voimaan. Minut lääkäri laittoi jo lihotuskuurille, että toiveemme tärppäisi. Painoa ei ehtinyt tulla lisää, vaan lähinnä koen että onnenani oli sihteerimme vinkkaama ternimaito. Ehkä se jotenkin lisää kehon rasvoja tai ovislimoja.

Saakohan ternimaitokapseleita apteekista vai luontaistuotekaupasta?

Greippimehussa kolmas kierto meneillään. Kahdessa edellisessä kylläkin oli alkionsiirto pakkasesta, joten ei voinut vaikuttaa munasoluihin. Nyt yritellään luomuna taas pitkästä aikaa...

Onko kenelläkään muuten tietoa vaikuttaako liiallinen maidon juonti raskautumiseen mitenkään. Olen aina juonut tosi paljon... Ei ole käynyt pienessä mielessäkään että olisi haitallista.Nyt olen yrittänyt vähentää kylläkin...

Jatkoitko ternimaitokapseleiden syömistä vielä senkin jälkeen, kun huomasit olevasi raskaana? Itselläni on nyt ternimax nimisiä kapseleita ja mietityttää vaan, miten terveellisiä nuo ovat mahdolliselle sikiölle jatkossa? Yleisestihän sanotaan, että mitään ylimääräisiä rohdosvalmisteita ei kannattaisi käyttää raskauden aikana, koska niiden turvallisuutta ei ole tarpeeksi tutkittu? Luulisi kuitenkin, että ovat ihan luonnonmukaisia.

Mutta... lastahan tässä yritetään kaikilla poppakonsteilla. Voisiko ternimaidon sisältämät ""kasvutekijät"" luoda paremman maaperän munasolun hedelmöittymiselle yms..

suosittelen luomugreippimehua-saa luontaistuotekaupasta:säästyy torjunta- ja lannoitusaine jäämiltä.ovat haitaksi. ja rybetdekkerssissä on vaan pieni osa greippiä-enimmäkseen vettä ja makeutusaineita kuten keskushermostomyrkky-aspartaamia.kannattaa miettiä 2 kertaa.
ja koko greippumehujutun ihmettelijöille vaan semmoista, että:miten se on muka ihmeellistä että joku aine vaikuttaa johonkin?siis kaikki maailman aineet,ruuat, juomat, myrkyt yms yms, kaikki vaikuttavat jollaintavalla johonkin asiaan-se taas johtuu siitä että ne sisältävät erilaisia ainesosia,jopa vesikin jossa ei ole paljon mitään, on hyvin vaikuttava aine. on aineita jotka puhdistavat vaatteita, on aineita jotka värjäävät eri asioita-esim henna värjää tukan punaiseksi. jokainen suupala jonka syöt vaikuttaa omalla tavallaan elimistössäsi, monien ominaisuuksiensa kuten vaikkapa happamuutensa, vetisyytensä,yms yms voimalla.esim kurkulla on aivan eri koostumus ja ominaisuudet kuin vaikkapa ruisleivällä, maito saattaa rauhoittaa liikahappoista mahaa, mutta pistää entisestään tukkoon liian vähähappoista mahaa jne. ei se ole mitenkään kummallista että greippimehulla on moinen ominaisuus, se vaikuttaa koko kehossa, ettäsen vaikutuksia voi huomata muuallakin, ja sillä voi olla myös muita vaikutuksia, jotka taas eivät välttämättä sovi kaikille...jne. kaikki vaikuttaa

Mites, vaikuttaako greippimehu muutenkin limakalvoihin..? Tuntuu, että sen juonnin aloittamisen jälkeen on keuhkoihin (tai muualle jonnekkin) kertynyt limaa, vaikka ei muuten oo flunssanen olo...

Itse en ole greippimehua testannut, mutta olen miettinyt, että onko greipin nauttiminen vaaraksi raskautumiselle, jos kärsii endosta?? Onko kellään tähän tuntumaa tai tietoa? Mielipidettä?

Tällöinhän toki tilanne olisi siis kohdussa greipin ansiosta parempi, mutta vaikuttaako se myös siihen muuhun endokasvustoon ja näin ollen lisää sitä?

Kävin muissa asioissa lääkärissä ja määrätessään lääkettä hän tarkasti mahdolliset yhdessä lääkkeen kanssa haittaavat muut aineet, greippimehu oli listalla! Joidenkin lääkkeiden kanssa se voi olla vaarallista!

Olen seurannut Vauvahaaveita sivusta jonkin aikaa, ja tuli nyt vain mieleen kertoa tästä, kun juuri satuin kuulemaan. Eli jos joku käyttää säännöllisesti muita lääkkeitä, kannattaa kysyä lääkäriltä mahdolliset haitalliset yhteisvaikutukset greippimehun kanssa.

Täällä ilmoittautuu myös yksi greippimehun lipittäjä:) En tiedä uskoako vai eikö, mutta kokeiltava se on. Yhdeksäs kierto menossa ja tuloksia ei näy. Torstaina pitäisi laskujen mukaan olla ovis, että eihän tuo auta kuin lähteä täkkiä pöllyttämään... :D

Heips!
Kesketynyt keskenmeno joulukuun 1. päivä, sen jälkeen olen lähes joka aamu juonut greippimehua. Tänään positiivinen tulos raskaustestissä. Auttoiko mehu tai ei, minä ainakin uskon siihen. Paljonplussia kaikille.

Niin tuohon lääkeaineiden vaikuttamisen estymiseen greippimehun vuoksi: voit kysyä asiasta myös apteekista. kun ostat lääkettä, niin farmaseutti osaa sen kertoa. Niin se on kuitenkin melko monessa lääkeaineessa se tekijä joka estää lääkkeen vaikutuksen.

Itse syön clomifenia ja en pillereiden oton aikana juo greippimehua, vaan sen jälkeen sekä irroituspiikin sekä sitä seuraavana päivänä en juo.

Muuten olen lipittänyt sitä ensimmäistä kierto, ei se ota jos ei annakkaan, kun on 2v takana yrittämistä. Kuten piippa laittoikin plussa uutisestaan, ONNEA!

Onko kellään tietoa että vaikuttaako greippimehu negatiivisesti kun syön Teroluteja...? En ole vielä niiden aikana juonut sitä mutta ajattelin nyt yrittää vielä jos ei siitä mitään haittaa ole. Yhdessä kierrossa join aikaisemmin kun ei ollut vielä kuuria mutta silloin ei ainakaan plussaa tikkuun tullut...

Yhteistyössä