Greenhill

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Onko hyviä haalareita? Pitääkö hyvin vettä? Kuinka paljon on pilariarvo? Kestääkö kulutusta? Se siis on Finlaysonin tuote? Saako Finlaysonin joistakin myymälöistä? Kertokaa kaikki :)

Saumoja ei ole teipattu, eikä ole kotimaassa valmistettu. Muuten varmaan ok. Jyväskylässä ainakin myy Löytötex, joten muistakin "halpa-halleista" voisi löytyä. Googleta onko jälleenmyyjälistaa netissä.

Onko toi hyvä verrattuna esim. Lassieteciin? Meillä on ollut Lassien vk-puku ja nyt on Lassien suprafill toppapuku. Olisiko Greenhillin vk-puku parempi kuin Lassietecin? Kun mietin jos en ostaisikaan nyt Lassieta. Vai mitä noissa hintaluokissa olevaa pukua suosittelette?

Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:
Kyl mein Greenhill on ihan kotimainen tuote. Kyllä on kestäny mein menevällä muksulla todella hyvin. Ei ole kertaakaan tarvinu katua ostosta. Useempi haalari ollu käytössä.

Lukeeko siinä "valmistettu suomessa"? Onhan esim. Jonathanitkin ommeltu Finlaysonin kankaista Virossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Oltermanni:
Green hill tehdään ihan suomessa. Kotimaisista finlaysonin kankaista.
Tiedän, kun itse ostan niitä myyntiin :)

Valmistetaanko ne kankaatkin sitten Suomessa? Ihmettelen vaan, etteivät ole avainlippua hakeneet, jos kerran täysin kotimainen tuote.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko toi hyvä verrattuna esim. Lassieteciin? Meillä on ollut Lassien vk-puku ja nyt on Lassien suprafill toppapuku. Olisiko Greenhillin vk-puku parempi kuin Lassietecin? Kun mietin jos en ostaisikaan nyt Lassieta. Vai mitä noissa hintaluokissa olevaa pukua suosittelette?

Meillä on pojalla lassietec ja tytöllä tuo greenhill. Vaikuttaa senverran hyvältä, että varmaan pojallekkin ensi talvena hommaan tuon greenhillin. Vielä ei ole ihan märässä testattu, mutta kangas vaikuttaa enemmän kosteuttapitävältä kun lassien.

Kankaat tulee, mikäs se nyt oli konkkaan meni, finlaysonin tehtaalta. Minä olen saanut sen käsityksen omistajalta, että kotimaiset kankaat ja kotimaassa tehdään. Sitä en tiedä miksi avainlippua eivät ole hakeneet.

Pekkas-käsineellä on avainlippu ja kankaat tulee samasta tehtaalta kuin Green Hillille.

Voin varmistella asiaa, kun tässä välikausihaalareita käyn tilailemassa.

Sain viime talvena kaveriltani käytetyn Green Hill haalarin ja kyl mä ainakin olin tyytyväinen siihen. Tyttö pysy lämpimänä tuulessa ja tuiskeessa...ja myös kosteudessa eikä tarvinnu mitään montaa kerrosta vaatetta laittaa alle. Nyt ostin neidille uuden talvihaalarin veetijavilius.com:ista. Ollaan oltu tosi tyytyväisiä

Yhteistyössä