~Great Girls~ vol.2

Eli kp 1 tänään heti aamusti. Mulla on nyt selvästikki laihdutus lyhentänyt kiertoa hieman, toivottavasti ois auttanut menkkakipuihinkin. Yllättävää kyllä, mulla on silti ihan hyvä mieli =).
Paino oli parisen sataa grammaa noussu ja eilen illalla jo sanoin miehelle että menkat tulee kun turvottaa.

Lumo, mulla ainakin on oviksen aikoihin tosi kurjaa juilintaa etenkin vasemmalla puolella. Oon niitä tuntemuksia pitänyt oviksena, mutta en oo koskaan ovista tikuttanut että varma en oo. Kaipa se munasolun irtoaminen tekee sen kivun?

Hauskaa maanantaita kaikille :wave:
 
Painopino 19.1.2009

Nimi.............pudonneet kilot/tavoite....nykyinen paino

jojo369........... -18kg/ 45kg.... 102,0 kg
Liisa75............ -2kg/ 30kg
Selis................ -5kg/ 15kg.... 84,8 kg

*************************************************

Mä soitin ja peruin sen haastattelun, johon olisin tänään joutunut mennä. Siihen paskasti maksettuun paikkaan! Oon niin iloinen, koska se paikka ei ees ois ollut mua varten!!
:D Ja samaan syssyyn soitin yhteen paikkaan, jonne oon hakenut pari viikkoa sitten. Pomo oli saanut mun hakemuksen, mutta kun tähän päivään asti on hakuaikaa, niin ei vielä oo sopinut haastatteluaikoja. Sovittiin nyt sit samantien ja mulla se on torstaina klo 8:30. Mulla on kaikki, mitä siihen työhön vaaditaan ja oon NIIIIIIN innoissani!! Pitäkää kauheesti peukkuja!

Mä oon niin iloinen, että vaan hymyilen! Kohta lähden kauppaan ja siitä tulee varmaan kaikista kivoin kauppareissu pitkään aikaan! :D

Mä haluan sen työpaikan!
 
Voi harmi Selis :(
Hassua, että kun minulla ei tässä kierrossa ollut mahdollisuutta raskautua, kaikki oireet on poissa :LOL: Erityisesti ihmetyttää rinnat, kun eivät ole oikeastaan yhtään kipeät ja viimeksi oli niin kipeät, että illalla piti lämpötyynyllä hautoa, että sai nukuttua. Tai ehkä mulla on tulossa joku pitkä kierto. Juuri nyt kyllä vähän nippailee eli josko ne menkat sitten kuitenkin alkaisi parin päivän sisällä.

Minä voisin liittyä painopinoon eli -3kg/17kg ja painoa 94,2kg. Mutta ei kauaa :) Tavoitteeni on kilo per kuu. Ei pitäisi olla mahdoton tahti. Liian tiukoista tavoitteista masennun. Ei tietysti haittaisi vaikka tulosta nopeamminkin tulisi...

Ensi kierrossa taidan taas ovista bongata tikuilla ihan jo siksikin, että voin siitä arvioida kierronpituuden. Ja voisi sitä yritystäkin olla, vaikka nyt tuntuisi ihan ok:lta, että muutama kierto (mutta vain muutama) menisi vielä ohi ja ehtisin saada itseäni parempaan kuntoon.

Mukavaa laihdutus- ja vauvantekoviikkoa kaikille!

p.s Jojolle onnea haastatteluun ja meillä muuten taitaa olla sama painotavoite!
 


Ensimmäistä kuumeilee


kiukkutäti.....................kp13/30-35................yk
Lumo...........................kp15/28-35...............yk5
kiharapää.....................kp18/30-35...............yk16
Liisa75.........................kp18/28.....................yk3
Arcatha.......................kp19/28.....................yk15
drakonia......................kp23/30-32................yk4
yöperhonen.................kp24/28.....................yk12
Lillet............................kp25/30-35................yk2
tch..............................kp30/30-31................yk4
Jeju81........................kp32/?........................yk2
Piglet..........................kp37/27-29................yk12
Rosmariini-74.............kp55/29-34.................yk4


Toista toivovat


Selis..........................kp2/25.......................yk11
marleena-84..............kp19/28.....................yk6
mama1988...............kp31/28......................yk3
Minttu-Emilia.............kp47/32.......................yk1
Juizzi-77...................kp54/30......................yk1
Vilinäiti......................kp107/43.....................yk



Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp6/33.........................yk7
Emmama.................kp28/28-33..................yk6



mukana myös


hyrskylän muori
largelady
tii-tikkä
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78
Allunmamma
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli


Plussanneet


shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

 
Liisa75
Selis Pahoittelut tädistä, mutta onnittelut kierron lyhentymisestä!

jojo369 Pidän peukkuja torstaina! Hyvältähän toi sun työllistymises vaikuttaa, kun pääset jatkuvasti haastatteluihin. Sulla on nyt kyllä tosi hyvät mahikset, kun oot ollut aktiivinen. Ei ne huvikseen haastattele, kyllä ne on jo kiinnostuneita.

Mä en oo nyt ihan varma tosta oviksestani. Toissapäivänä tuli muita päiviä kirkkaampi viiva, mutta silti kontrolliviivaa selvästi haaleampi. Eilen oli jo toissapäiväistä haaleampi. En ole kyllä ihan ohjeiden mukaan testannut, koska näköjään toi kaksi tuntia juomatta ja pissaamatta ei onnistu, aina unohtuu. Nyt huomaan taas kerran, että juon todella paljon ja ravaan veskissä (aikoinaan oli jatkuvasti virtsis ja juomalla se pysyy pois, jääny tapa päälle). Lisäks kun on kotona hereillä vaan muttaman tunnin päivässä, niin ei homma toimi. Tänään olen iltaan asti liikenteessä, joten jää testaamatta. Eli vaihtoehdot on: A) hormonitaso oli korkeimmillaan su ja ovis ehkä sit eilen tai jotain b) ovis on vielä tulossa C) en ovuloi. Mitään oireita en huomaa. Eli mulla riittää tässä treenaamista ;) En ole edes syönyt pillereitä moniin vuosiin, joten lähdin liikkeelle omasta "normitilastani". Tietäs vaan, mikä se sitten on.

Kävin eilen apteekissa nuhan takia, joten samalla sitten kysyin foolihappoa ja mut neuvottiin ostamaan tota raskausmultivitaa vai mitä se nyt on. Että nappailen niitäkin nyt sitten ;)

Pitkistä päivistä tuli mieleeni, että ovis sais aina osua vapaapäiville ;) Alko olla aika väsynyttä peittojen heiluttelua eilen... Käyks teillä koskaan niin? Pitäs jotenkin välttää se, että romantiikka vaihtuu lapsenteoks... Että onneks tää tärppiaika alkais olla tältä kuulta ohi ja voi taas keskittyä itse asiaan ;)
 
Painopino 20.1.2009
Nimi.............pudonneet kilot/tavoite....nykyinen paino

Emmama........ -3kg/ 17 kg...... 94,2 kg
jojo369........... -18kg/ 45kg.... 101,9 kg
Liisa75............ -2kg/ 30kg
Selis................ -5kg/ 15kg.... 84,8 kg

*************************************

Selis, Emmama ja Liisa, kiitos kaikille tsempeistä! Lämmittää mieltä.
:)

Koska Liisa saa kuulla oman työhaastattelunsa tulokset?

Mulle soitettiin sit eilen sieltä paikasta, mistä kieltäydyin. En juuri sillon pystynyt vastata, vaan sit sain pian tekstarin, että he haluaisivat tietää millä summalla lähtisin mukaan. Ku tykkäsivät musta ja oisivat halunneet mut sinne. Kelatkaa, mä olin paras yli 60 -hakijasta!!!!
Laitoin viestiä sit, et alle kympin tunti en lähde. Ei sieltä enää sit kuulunut mitään,mut hitto kun nosti itsetuntoa!! :D
Torstain haastattelua odotan ku kuuta nousevaa!!! Oispas jo torstai!

Must tuntuu, että mä en enää nauti seksistä, ku mietin vaan asentoja ja sitä miten tärppäis parhaiten. Tosi ahdistavaa! Yritän nyt unohtaa vauvakuumeen hetkeks, ja keskityn työn etsimiseen. Siks mä en vissiin kauheesti vauvajuttuja tännekään kirjoita...vaikka tää on vauvakuume -palsta. :whistle:
 
Liisa75
jojo369 Mun työhaastattelusta pitäis kuulua jotain alkuviikosta. Eli nyt. Kaipa ne kaikille jotain tiedottaa. Sun kyllä sietääkin olla ylpeä, kun olit paras 60 hakijasta. Eiköhän se torstain haastattelu tuo tulosta. Tää työhermoilu on kyl vähän vähentänyt vauvahermoilua. Mutta tässäkin kuussa ehtii vielä vauvakuumeilla, mulla piinaviikot vasta alkamassa ;)
 
jojo, kuulostaapa hyvältä työrintamalta. Aika makeeta että olit 60 hakijasta paras, hienoa :flower: . Uskon että nosti itsetuntoa ja reilusti!

Me ollaan tässä miehen kanssa ihan vakavissaan mietitty toisen koiran hankkimista! Nyt on ainoona murheena mistä sain ylimääräsen 1000? koiraan. Ja en oo vielä kyllä kasvattajalle soittanut että onko jo kaikki varattu. Me ollaan jo unelmoitu puolitoista vuotta toisesta koirasta. Saapi nähä jos nyt onnais ja otettais sellanen. Vois aatella että hääpäivän kunniaks vaikka :D .
 
tch
Karistin itteltäni sen pienen pienen toiveen mahdollisesta plussasta, eli tein ovistestin, kaikki sanoo että se näyttää raskauden aikasemmin ja eihän tässä olis ku päivä enään ku vuoto alkaa!! No, se testi oli tietenki nega...ihan haalean viivan saattaa nähdä jos oikein tihrustaa!! Eli, toiveet plussasta kadonnu ja nyt sitten vaan tätiä odottamaan!!
 
tch, toisaalta eihän ne ovbistikut kaikilla toimi ja niin kauan on kuitenkin toivoa kun ei tuu vuotoja...

Mulla on taas kyllä niin inhottavat kuukautiset, melkeen kerran tunnissa tarvii käydä tuo kuukautiskuppi tyhjäämässä. Kaupassakin tunsin että nyt valuu taas yli, todella inhottavaa! Mutta jotain positiivistakin; ei oo ollu hirveitä kipuja ollenkaan vaan ihan normisti oon pystyny olee.
 
Jahas torstaina olis sitten haastattelu sinne koulutukseen..pitäis löytää vanha ysi luokan todistus, kun peruskoulu pohjalta on tähän asti sudittu eteenpäin..Missäköhän sekin on..vatsa ja ristiselkä ollu tosi kipeä tänään.Mitä lie sekin meinaa :/ aloitettiin pupuilut hyvissä ajoin..jos tän kierron yrittäis panostaa taas :D.
 
Tänne ei ihmeempiä. Painin influenssan kanssa ja joudun taas olemaan pois töistä. Viime viikolla vasta olin 3päivää hoitamassasairasta lasta niin kyllä hävetti eilen kun parin tunnin töissä olon jälkeen tajusin että kuume nousee ja pakko lähteä kotiin... Lääkkeitä ei kauheesti huvittaisi käyttää kun haaveilen että tärppäisi tästä kierrosta...
 


Ensimmäistä kuumeilee


yöperhonen.................kp2/28.......................yk13
kiukkutäti.....................kp14/30-35................yk
Lumo...........................kp16/28-35...............yk5
kiharapää.....................kp19/30-35...............yk16
Liisa75.........................kp19/28.....................yk3
Arcatha.......................kp20/28.....................yk15
drakonia......................kp24/30-32................yk4
Lillet............................kp26/30-35................yk2
tch..............................kp31/30-31................yk4
Jeju81........................kp323/?........................yk2
Piglet..........................kp38/27-29................yk12
Rosmariini-74.............kp56/29-34.................yk4


Toista toivovat


Selis..........................kp3/25.......................yk11
marleena-84..............kp20/28.....................yk6
mama1988...............kp32/28......................yk3
Minttu-Emilia.............kp48/32.......................yk1
Juizzi-77...................kp55/30......................yk1
Vilinäiti......................kp108/43.....................yk



Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp7/33.........................yk7
Emmama.................kp29/28-33..................yk6



mukana myös


hyrskylän muori
largelady
tii-tikkä
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78
Allunmamma
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli


Plussanneet


shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen



 
Täällä tuo paino vaan jojoilee, on tullut lisää ja taas kilo pois. Jospa nimäkin ilmoittaudun tuohon painopinoon.
Eli tällä hetkellä -1kg (aiemmat menetykset tullu takas :( ) tavoite -20kg paino nyt 96kg
lääkäri kehoitti 9kg vielä pudottamaan mut pistin siihen oman tavoitteen. :) Näytän sille että pystyn ja osaan.
nim. -15.5kg 5:ssä kk:ssa vuonna 2006. Siitä tullut takasin 7kg
 
Painopino 21.1.2009
Nimi.............pudonneet kilot/tavoite....nykyinen paino

Emmama........ -3kg/ 17 kg...... 94,2 kg
jojo369........... -18kg/ 45kg.... 101,9 kg
Liisa75............ -2kg/ 30kg
Piglet.............. - 1kg/ 20kg...... 96 kg
Selis................ -5kg/ 15kg.... 84,8 kg

*************************************

Tänään oon hoitanut kamalasti asioita, jotka eivät tod ole mieluisia. Istuin aamupäivällä 1,5h työvoimatoimistossa kuuntelemassa ihan turhaa luentoa, sen jälkeen istuin kelassa 30min, mutta se oli todella hyödyllinen reissu. Sain tärkeää infoa ja sain jätettyä hakemuksia. Nyt vaan odottelemaan rahaa!!
:D
Mulla on nyt niin veto veks, että en jaksais ees tehdä lapsille ruokaa. Huomaa selvästi, että kun karppaus loppui (hetkeks), niin elimistö meni ihan sekaisin. Vatsa on ihan löysällä (tai sit tosi kovalla), energiaa ei oo yhtään ja paino nousee. Mun on oikeesti pakko päästä noista hiilareista eroon. Höh.
Mulla on huomenna se haastattelu jota odotan ku kuuta nousevaa. Ollaanhan tässä jo melkein kuukaus oltu työttömänä, eikä tää mitään herkkua ole.

Mun on ihan aikuisten oikeesti mentävä nyt siivoamaan keittiö ja väsäämään jotain ruokaa...
 
tervehdys.!

empä ole aikoihin täällä käyny.. on ollut vähän hulinaa, muuttoa ja eron poikasta ja muutakin vastaavaa... mutta nyt kaikki niiltä osin mitä mainioimmin :)

nyt on kp 2/28 ja yk 13, ihmetyttää vaan että miksi täti tuli monta päivää etuajassa :eek:

mutta tänne ei siis ihmeempiä... TAAAAS uusi yritys.. jospa kaikki vielä sais hyvän käänteen, ois tässä muutto todennäkösesti tampereelle :) jospa alkais uus elämä sitten :)

toivotan kaikille plussanneille näin yhteisesti onnittelut :) ja :hug: kaikille sitä tarvitseville.. en kerennyt nyt valitettavasti lukemaan kaikkia juttujanne..

YP :wave:
 


Ensimmäistä kuumeilee


yöperhonen.................kp3/28.......................yk13
kiukkutäti.....................kp15/30-35................yk
Lumo...........................kp17/28-35...............yk5
kiharapää.....................kp20/30-35...............yk16
Liisa75.........................kp20/28.....................yk3
Arcatha.......................kp21/28.....................yk15
drakonia......................kp25/30-32................yk4
Lillet............................kp27/30-35................yk2
tch..............................kp32/30-31................yk4
Jeju81........................kp34/?........................yk2
Piglet..........................kp39/27-29................yk12
Rosmariini-74.............kp57/29-34.................yk4


Toista toivovat


Selis..........................kp4/25.......................yk11
marleena-84..............kp22/28.....................yk6
mama1988...............kp33/28......................yk3
Minttu-Emilia.............kp49/32.......................yk1
Juizzi-77...................kp56/30......................yk1
Vilinäiti......................kp109/43.....................yk



Kolmatta kaipailee


jojo369....................kp8/33.........................yk7
Emmama.................kp30/28-33..................yk6



mukana myös


hyrskylän muori
largelady
tii-tikkä
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78
Allunmamma
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli


Plussanneet


shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

 
Liisa75
yöperhonen Kiva kuulla susta! Oonkin miettinyt, mihin olet kadonnut. Hyvä, että asiat on taas järjestyksessä. Tampere on muuten Suomen paras kaupunki! Mäkin voisin muuttaa sinne :)

tch Uutisia? En malta odottaa...

Selis Onko olo jo helpottanut ja täti lähdössä? Mulle vois muuten laittaa tohon listaan kierron pituudeks 28-32, koska toi 28 ei oo koko totuus. Tää listan päivitys on nyt kaatunut Selikselle. Pitäskö meidän muiden jotenkin jelppiä?

ON: Tärppipäivät ohi ja nyt vaan odotellaan. Kohta myös talviloma tiedossa. Mahdollisuudet on a) plussa b) menkat talvilomareissulla. Arvatkaa, kumman valitsisin? Työhaastattelusta ei oo kuulunu mitään. Haiskahtaa siltä, että en päässy jatkoon. Ai niin, jojo , jään odottamaan haastattelu-uutisia.
 
Liisa, kiva kun jännäilet mun puolestani! Just tulin haastattelusta kotiin. Se meni niin loistavasti, että perkele, jos en sinne pääse! Osaisin hommat hyvin, palkka ois huikea ja työajat loistavat!!! MÄ haluuuuuuuuun!! Ens viikolla kuulen tuloksen, ja työn aloitus oli vissiin 2.2.

Nyt en jännitykseltäni pysty mitään muuta kirjoittaa!!
 
Liisa75
jojo Loistavaa! Pidän peukkuja. Vaikuttaa kyllä hyvältä.

Mäkin sain sittenkin hyviä uutisia ja oon päässyt jatkoon siitä haastattelusta! Ens viikolla lisää prässiä ja testiä. Lopullinen tieto menee helmikuun puolelle. Eli tän kuun vauvayrityksestä tulee varmaan tulokset ensin.

Koskas niitä vauvauuutisia alkas tulla tälle palstalle. Jutut pyörii vähän muissa aiheissa ;)
 
tch
huomenta päivää!!!

Liisa75 eipä tänne mitään kuuluu!! normaalit menkkatuntemukset ja tänään niiden pitäis sit alkaa... tosin... mietin kyl sellasta et ku mulla oli ovis vasta kp20 paikkeilla niin voi olla et menkat alkaa vähä myöhemmin!!! mut kyllä tuntemukset on niiiin menkkamaiset et ei voi erehtyy!!!
 
Hieno juttu Liisa!!! :) Nyt vaan pidetään peukkuja, että sä pääset tokalta kierrokselta lopulliselle kierrokselle!
Mä tykkään, ku täällä on aiheet muutakin, ku vauvakuumeilua. Pelkässä vauvakuumeilussa menee pää ihan sekaisin, pms -oireet muuttuvat raskausoireiksi eikä mistään tule mitään, ku vaan vauvat pyörii mielessä. Mä ainakin niin paljon mielummin kuumeilen nyt tota työpaikkaa. Seksikin on kivempaa, ku ei oo niin paljoo tekemisen makua mukana! ;)

47 hakijaa oli siihen paikkaan, mihin haen. 7 kutsuttiin kuulemma työhaastatteluun, ja mä siis olin yksi niistä. Aika hyvin vai mitä? :D Kaksi tullaan valitsemaan... Mulla on sisäinen fiilis, että pääsen sinne...intuitio sanoo niin...Mutta en halua siitä puhua, koska jos en pääsekään, niin sit tipun kovaa ja korkealta! :|

Voi että ens viikkoon on pitkä aika, sillon lupasivat ilmoittaa miten kävi.
Mulla on ovis vasta 2. tai 3.2, joten työkuvioista saan kyllä kuulla aiemmin.

Mites muuten kiukkutätin haastattelu? Eikös sekin ollut tänään?

Kaikille kauheesti kaikkea kivaa toivottelee hän! :D
 
Liisa, kiva kuulla että joku täällä on mua miettinyt :) jep, sieltä saatais kiva rivitalokolmio, ihan mukavan kokoisella takapihalla, jossa on katettu terassi. ja onhan asunnossa toki saunakin.! :) mä niin haluan sen asunnon.!!!! pitäis mennä vielä ennen kuun loppua katsomaan, onko se nyt sitten SE..
pakkohan sitä on isompaa asuntoa laittaa, kun on jo nyt nuo kaksi isoa koiraa ja kolmas tulee synttärilahjaksi, joka onkin sitten oikea jättiläinen :D ei tämä kaksio oikeen enää sitten riitä.. ja oma piha on aina tietty kiva lisä :)
 
On tää tauti vaan hieno...oon ollut niin kipee, että oon melkeen unohtanut jo vauvakuumeenkin... Pikku hiljaa onneksi alkaa jalat edes vähän kantamaan että pystyy tekemään edes pienimpiä askareita. Mies on ollut yli 38kuumeessa lauantaista lähtien ja tänään nousi lapsellekin taas kuume. Koko porukka ollaan ihan veto pois. En olisi uskonut että olen näin iloinen lasten ohjelmista kun niiden avulla likkakin jaksaa pötkötellä meidän kanssa edes vähän. Koirat meinaa seota kun eivät ole päässeet kunnolla taas purkamaan energiaansa ja meillä miehen kanssa meinaa hermo revetä koirien terrorisointiin. Eihän ne raukat sille mitään mahda että turhautuvat kaiken energiansa kanssa, mutta kun kumpikaan meistä ei meinaa tolpillaan pysyä niin huono siinä on alkaa koiria juoksuttamaan kunnolla. Mä olen vielä huomisenkin saikulla ja koitan sitten ensi viikolla päästä töihin, josko sitä jo sitten saisi tehtyä ihan täyden työviikon...

Tänään on pikku hiljaa ajatukset alkaneet siirtymään vauvahaaveisiin ja siihen milloin saisi testata... Vielä pitäisi ensi viikkoon malttaa ja mielellään ihan sinne viikonloppuun saakka... Saa nähdä maltanko tälläkään kertaa... Tuskastuttavan hitaasti aika kuluu...
 

Yhteistyössä