Gravidanissa viivanpaikka?


Onko kenelläkään kokemusta Gravidan -raskaustestistä eli ilmestyykö siihen aina viivanpaikka testiajan jälkeen?

N. 10 min testiajan jälkeen (eli 15 min testin teon jälkeen) ilmestyi juuri ja juuri silmin havaittava viiva. Ja tiedän, että testejä ei pitäisi tiirailla testiajan jälkeen, mutta esikoinenkin oli aluksi "roskishaamu", joten...
 
mä en oo noihin saanu mitään viivoja edes puolen tunnin tiirailun jälkeen vaikka olis miten päin käännellyt! Varovainen onnittelu :flower: :heart: ja siis olen useamman tehnyt noita..en yhtä, kahta tai edes kolmea, luku taitaa olla suurempi :ashamed: :ashamed:
 
Teistailin todellisena hätähousuna kp 26/27-34 pari tuntia rakossa olleesta pissasta, ei siis ollut edes aamupissaa. :ashamed:

Kävin ostamassa uuden vastaavan merkkisen testin apteekista ja teen testin huomenaamuna uudestaan. Ei tässä kyllä tosiaankaan tuulettaa vielä voi, kun ei ole menkatkaan vielä myöhässä. Noin herkkä testi (10 IU/ml) kun kertoo myös ns. kemialliset raskaudet.

Eli se taas siitä kärsivällisyydestä. Alunperin piti testailla vasta sunnuntaina, jos menkat ei ala ennen sitä.
 
Taitaa olla kyllä viivanpaikka. Tänä aamuna testiajalla testiin tuli juuri ja juuri havaittava väritön viiva. Tosin menkat eivät ole vielä edes myöhässä (27/27-34), joten sen puoleen voisi hCG:n määrä olla hyvin vähäinenkin vielä.

Testaan seuraavan kerran sunnuntaina, ellei menkat ala ennen sitä.

Onko kenelläkään muilla Heinämassu82:n lisäksi kokemusta Gravidan testin viivanpaikoista?
 
Tulin tänne vielä raportoimaan, että jos jotakuta Gravidan testien käyttäjää kiinnostaa.

En malttanut odottaa sunnuntaihin, vaan testasin tänään kp 28/27-34.
Gravidaniin tuli testiajalla kaikkien haamujen äiti, joka vahvistui testiajan jälkeen
plussaksi. Testasin samasta näytteestä Clearbluella testiajalla selvän plussan.

Eli raskaana ilmeisesti ollaan! En tiedä sitten, enteilivätkö nuo Gravidanin "viivanpaikat" tätä
plussaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heinämassu82:
Haaa!! Mitäs minä sanoin :D Onnea kovasti :heart: :flower: :heart:
Kiitos onnitteluista Heinämassu82! Täytyy nyt toivoa, että vauva pysyy matkassa. Kaksi edellistä raskautta päättynyt keskenmenoon viikolla 6. Eli reilu kaksi viikkoa vielä jännäämistä, että miten käy tällä kertaa.
 

Yhteistyössä