Gram-kodinkoneet?

Onko kokemuksia kenelläkään ko. merkistä? Myyjä kehui laadukkaaksi, ei kuulemma ole vain Suomessa vielä "iskenyt läpi". Mutta uskoakko tuota?

Tiskikone vaikutti ainakin ihan ok:lta, korit oli metalliset, hyvät säädöt ja hiljainenkin pitäisi olla. Muista on paha sanoa mitään ennen käyttökokemuksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jenni:
Omaa kokemusta ei ko merkistä ole, mutta kahdella sukulaisella on, toisella pakastin ja toisella jääkaappi ja molemmat meni takuu ajan puiteissa rikki.
Onko nää miten tuoreita tapauksia? Sentään hyvä, että takuuajan puitteissa ;)
 
Sara
Meillä on kaks 5 vuotta vanhaa Gramin pakastinta ja jääkaappi ja pari kukautta vanha astianpesukone. Toinen pakastin on mennyt rikki, mutta se on ollut kyllä kahvila käytössä ja auottu ja suljettu jatkuvasti ja kuljetettu muutamaan kertaan, mutta yllätyin kyllä silti, että rikkoontui. Muut on toimineet hyvin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Meillä on kaks 5 vuotta vanhaa Gramin pakastinta ja jääkaappi ja pari kukautta vanha astianpesukone. Toinen pakastin on mennyt rikki, mutta se on ollut kyllä kahvila käytössä ja auottu ja suljettu jatkuvasti ja kuljetettu muutamaan kertaan, mutta yllätyin kyllä silti, että rikkoontui. Muut on toimineet hyvin.
Ootteko tykänneet tiskikoneesta? Pesee hyvin, helppo käyttää?

 
gg
mekin ostettiin gramin koneet kun myyjä niin kehu niiden olevan kodinkoneitten mersuja, hella on ainut mikä on toiminut täydellisesti ja olen siihen tosi tyytyväinen, astianpesukone on rikkunut 3 kertaa ja jotain osia siihen vaihdettu, jääkaappi päästi poistovedet lattialle ja tuli keittiöön pieni vesivahinko(lattiat uusiksi) grammi korjas vian ja maksoi remontin omavastuun (vakuutusyhtiö loput) eli en ostais enään
 
Helmi S
Meillä on Gram jääkaappi. Ei kauheen hyvä. Aika pikkuvikoja kuitenkin, lamppusysteemi oli ihan susi, lamppu ei sammunut millään ja nosti jääkaapin lämpötilaa, oli pakko ottaa pois kokonaan. Tiivisteet on ihan hanurista. Uutta ollaan ostamassa ja tosiaan kunnon merkkistä.
 
Olisko lisää kokemuksia? Nää edelliset ei välttämättä vakuuta... :/

Hellan/uunin haluaisin olevan todella hyvä, eli se kai olisi. Mutta nuo muut.

gg, kauanko teillä on nuo koneet ollu ja kuinka nopeaa tuli noita vikoja?
 
Sara
Alkuperäinen kirjoittaja nipo:
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Meillä on kaks 5 vuotta vanhaa Gramin pakastinta ja jääkaappi ja pari kukautta vanha astianpesukone. Toinen pakastin on mennyt rikki, mutta se on ollut kyllä kahvila käytössä ja auottu ja suljettu jatkuvasti ja kuljetettu muutamaan kertaan, mutta yllätyin kyllä silti, että rikkoontui. Muut on toimineet hyvin.
Ootteko tykänneet tiskikoneesta? Pesee hyvin, helppo käyttää?
Oon tykännyt pesukoneesta. Ainoa miinus, ettei ole ajannäyttöä paljonko on pesua jäljellä. Hiljainen on kyllä.
 
meillä on ollut gram-astianpesukone nyt "jo" muutaman kuukauden. :) Ollaan tosi tyytyväisiä oltu, hiljainen ääni kun on niin voi kerrostalossakin pestä aika myöhänkin. Hyvä pesutulos ja hyvät ohjelmat. Mulla ei kylläkään oo muista perukoneista kokemusta... Tuntuu niin luksukselta, että ylipäätään on kone joka pesee astiat! :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Alkuperäinen kirjoittaja nipo:
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Meillä on kaks 5 vuotta vanhaa Gramin pakastinta ja jääkaappi ja pari kukautta vanha astianpesukone. Toinen pakastin on mennyt rikki, mutta se on ollut kyllä kahvila käytössä ja auottu ja suljettu jatkuvasti ja kuljetettu muutamaan kertaan, mutta yllätyin kyllä silti, että rikkoontui. Muut on toimineet hyvin.
Ootteko tykänneet tiskikoneesta? Pesee hyvin, helppo käyttää?
Oon tykännyt pesukoneesta. Ainoa miinus, ettei ole ajannäyttöä paljonko on pesua jäljellä. Hiljainen on kyllä.
Meidän koneessa on ajannäyttö! Riippuu siis kai mallista.
 
Sekundaa?
Olen uusimassa keittiötä ja sain todella hyvän kodinkonetarjouksen pakettiin. Jos vielä päätän ostoksesta pikaisesti, saan tiskarin ilmaiseksi!
Olisin halunnut nähdä mallit livenä ja saada asiantuntijalta laatukommentit, joten viikonloppuna käväisin parissa paikallisessa kodinkoneliikkeessä kyselemässä GRAMin malleja ja tyrmistyin täysin. Kummassakaan ei ollut GRAMia. Olen pitänyt merkkiä hyvänä, ostettuani jääkaappipakastimen mutta en enää. GRAM on muutama vuosi sitten myyty, eli ei ole enää tanskalaisen perheen omistuksessa ja valmistus on siirtynyt Tanskasta ns. halpamaihin Italia, Espanja, Puola. Pyysin siis tarjouksen Siemensin koneista.

 

Yhteistyössä