Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:
Graco oli meillä ja tykkäsin et hyvä on. painoa tietysti oli, mutta kaukalon sai näppärästi matkarattaisiin kiinni ja helpotti sitten mm. shoppailemassa käyntiä.
Tämä on kans toinen, kun kaukaloa käytetään matkarattaissakin. Vauvan selälle ei tee hyvää olla jatkuvasti sellaisessa asennossa. En käsitä, miksi vauvaa ei voi laittaa suoraan rattaisiin?
siksi koska pieni vauva nukkuu paljon eikä tarvitse herätellä kun siirtelee. kukin tekee tavallaan. se mikä on toisen mielestä väärin ei toisen mielestä ole. ja toisekseen eihän kaupassakaan vauvaa saa makuulleen, sama asento siinä ostoskärryssäkin on vai luulenko vain? meillä ainakin tuo tapa oli korvaamaton apu kaupassa käynneillä.
Tarkoitin sellaista, että tyyliin autolla ensi tunti ostoskeskukseen, autosta vauva kaukaloineen matkarattaisiin, muutamia tunteja siinä, kun ostoskeskusta kierrellään ja sitten autossa taas kotiin. Kyllä vauvat uudelleen nukahtavat, vaikka siirtää kaukalosta rattaisiin. Mä en ainakaan pienen selkää haluaisi turhaan rasittaa, mutta tosiaan kukin tekee miten lystää, mä en vaan tuota tapaa tajua yhtään, mut ehkä mun ei ole pakkokaan

.