GRACO turvakaukalot!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruuruuruuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Ruuruuruuu

Vieras
Tietääkö kukaan onko graco turvakaukaloita (ihan mitä vaan mallia...) saatavilla muissa väreissä kuin nuo perus mitä löytyy joka paikasta?

Ulkomailla on saatavilla niin ihanan värisiä (esim. http://www.babydirect.com/c-3-infant-car-seats.aspx ) mutta suomesta olen löytänyt vain perusvärejä. Onko niitä saatavilla, jos on niin mistä? Kun ei uskalla ulkomailta tilata koska niitä ei ole välttämättä testattu niin hyvin..

Voi hitsi, kun nyt ei muista, missä niitä oli tässä taannoin myynnissä.. Mutta siis oli niitä kuviollisia.. Vai olikohan niitä haaparannassa myynnissä kun käytiin... Kunhan oon saanut ruuan tehtyä, niin koitan tulla tänne takasin, jos saisin mieleeni, missä niitä oli..

Ei siinä testaamisessa mitään eroja ole - itse asiassa Suomessa ei edes tehdä testejä, vaan esim. Autoliiton testit ovat Saksassa tehtyjä. Lastentarvike (joka tuo maahan Gracoa) on hyvin nihkeä tilaamaan yksittäiskappaleita istuimista. Eli jos haluat jonkin tietyn värin, niin kannattaa kääntyä saksalaisten nettikauppojen puoleen, vaikka hinnat ovatkin suunnilleen samat.

Alkuperäinen kirjoittaja Ruuruuruuu:
Tietääkö kukaan onko graco turvakaukaloita (ihan mitä vaan mallia...) saatavilla muissa väreissä kuin nuo perus mitä löytyy joka paikasta?

Ulkomailla on saatavilla niin ihanan värisiä (esim. http://www.babydirect.com/c-3-infant-car-seats.aspx ) mutta suomesta olen löytänyt vain perusvärejä. Onko niitä saatavilla, jos on niin mistä? Kun ei uskalla ulkomailta tilata koska niitä ei ole välttämättä testattu niin hyvin..

eiks kaukalossa kuitenkin ole oleellisinta sen turvallisuus? juppi touhua!

Joo, kyllä niitä haaparannassa taisi olla noita kuviollisia.. Mutta myös Lastentarvikkeella on ainakin ollut myynnissä niitä kuosillisia.. Esim Mother Earth kuosia (harmaa, jossa niitä isoja kukkia..)

Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruuruuruuu:

Onko ne eri mallia sitten, mitä Suomessa myydään? Jos on, niin silloin en kyllä minäkään uskaltaisi tilata.

Alkuperäinen kirjoittaja haloo:

Kuinka kaukalon väri heikentää sen turvallisuutta? Jos vaikkapa Saksasta saa saman mallisen kaukalon (Esim. Logico S), mutta nätimmällä kuosilla. Tuo ap:n linkki ei kylläkään ollut eurooppalaiseen kauppaan, mutta Keski-Euroopassakin valikoimat väreissä ovat laajemmat kuin täällä Suomessa.

Kokeileppas eBayta. Itse ostin eBayn kautta eräästä saksalaisesta liikkeestä turvaistuimen muksulle. Kyseistä väriä ei suomesta saa ja hintakin oli RAHTEINEEN 100e halvempi kuin suomessa myytävällä perusvärisellä istuimella. Suosittelen lämpimästi, ainaki tätä kyseistä saksalaista toimittajaa.

Yhteistyössä