graco- matkarattaat??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Millivanilli-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

-Millivanilli-

Vieras
Heips!

Olen harkinnut Graco- matkarattaiden ostamista (tarkemmin Graco Voyager) ja ajattelin kysyä, onko teillä kokemusta kyseisestä merkistä ja kannattaako ostaa vai meneekö rahat haaskuuseen?

Jos pidät, niin miksi ja jos et, niin miksi?

Meidän vauva on kohta 5 kk ja sellaiset ostoskeskus/kaupunki kesä rattaat olisivat aika jees..

Ostimme kyseiset matkarattaat kesällä tytöllemme (silloin juuri 5kk), toimivat hyvin kaupunki/ostoskeskus rattaina sekä lähikauppa reissuilla kävellen (ketterät työntää). Ainoana miinuksena havaitsin meidän käytössä sen, että jouduin laittamaan tytölle lastentyynyn pitkittäin hänen alleen jotta turvavyöt sai tarpeeksi kireälle ja jotta tytön oli mukava köllötellä rattaissa. Rattaat odottavat varastossa ensi kesää jolloin pääsevät taas käyttöön:)

Me ostettiin, kun tyttö oli 5 kk, ja ollaan tykätty kovasti, aluksi käytettiin myös kaukalon kanssa. Nyt sitten ostoksilla ollaan ihan istuttu jo kuukausia muuten vaan (nyt 11 kk).

Tosi näppärät kasata. ja tosiaan juuri kaupunkikäyttöönhän tän tyyppiset rattaat on. Aina kulkee takakontissa mukana.

Jos tykkää, olen myös kuullut niistä ihan hyvää. Eikös Voagerit ollut ne todella "isot" matkarraat. Kulkee varmasti ok jopa talvella.

Itse kyllä suosittelen noiden muovisten Gragon tornien tilalle esim. Gessleinin BabyBuggia =)

Mutta kuuleman mukaan ovat ihan hyvät nuo Voagerit. Eikös niissä ole todella isot pyörätkin. Mutta jos niissä on vielä muovipyörät valitse joku toinen malli, missä on kumipyörät tms.

Menee toki ns. pieneen tilaan =) Mutta juuri siis näihin minikokoisiin matkarattaisiin verrattuna "isot" ja isopyöräiset. Mutta ihan matkarattaat ne ovat, ja menevät kasaan kuten muutkin matkarattaat.

Yhteistyössä