A
automama
Vieras
Ko. kaukalossahan on oikean kallistuskulman näyttävä osoitin. Kun asento on oikea ja osoitin näyttää sinistä niin kaukalo on suhteellisen pystyssä/istuvassa asennossa. Koskapa joudun kuljettamaan vauvaa ja kaukaloa myös vaunuissa, niin mietin voinko kallistaa kaukalon vaunuissa makaavampaan asentoon?? Vauva joutuu olemaan ensin autossa asemalle 15min matkan, sitten junassa 30min, vaunuissa toiset 30min, kun kävelen asemalta toiselle autolle ja autossa parikin tuntia. Toki välillä syötöt jne, mutta muuten koko kuljetus kaukalossa. Mietinkin että olisi mukava saada vauva makaavampaan asentoon silloin kun kaukalo on kiinni vaunuissa (meillä ei ole gracon yhteensopivia rattaita, mutta kaukalo mahtuu ja pysyy hyvin yhdistelmissä). Muuten siirtäisin kävelymatkaksi vauvan vaunuihin makoilemaan, mutta en yksinkertaisesti keksi missä kuljetan kaukaloa silloin. Kahta kaukaloa emme myöskään hanki, koska tämä "rumba" tapahtuu kuitenkin niin harvoin.