H
"Huhheijaa"
Vieras
Hupsista keikkaa! Ihan liikkui summat monesti siellä 200-1000 euroa/lapsi =O Ja voi sitä lahjan määrää. Yhdelle lapselle tuli pelkästään vanhemmilta Hello Kitty -keittiötä, Baby Bornia oheisineen, potkukelkkaa, luistinta, leikkiläppäriä, kirjoja, Petshoppeja, barbeja jne jne.
Olipas aika shokki huomata millaisia summia vanhemmat lasten lahjoihin käyttää! Mihin ihmeeseen ne lahjat enää mahtuukaan kun joka jouluna noin paljon saa!
Itse asiassa googlettelin alunperin summia, mitä pistetään kummilasten lahjoihin, mutta samalla eksyin vanhempien omille lapsille pistämiin summiin. Uskomattomia määriä.
Meidän perheessä lahjat on tätä luokkaa jouluna:
kouluikäisille tytöille (nyt 11v ja 9v):
- joku vaate esim. pyjama tai neule
- kirja
- suklaata tai karkkia
- pehmolelu tai joku toivelelu
Lisäksi saavat kummeilta ja isovanhemmilta jotain.
leikki-ikäiselle pojalle:
- pari lelua, esim. Bakugan on nyt in ja lisäksi esim. Brion junarataan joku setti
- kirja
- suklaata tai karkkia
Taaperotytölle:
- pari yksinkertaista lelua, esim. pallo tai palikkalaatikko tai mollamaija
Lisäksi vielä koko perheen yhteiseen pakettiin joku lautapeli tms.
Miehelleni olen pistänyt aina yhden lahjan. Se voi olla esim. neulepaita tai joku älypeli tms.
Tyytyväisiä ovat olleet kaikki aina.
Nyt kun meillä on kummilapsi, niin hänelle ajattelin jotain tämänsuuntaista:
- Fisher Pricen monitoimilelu tms. (on vielä vauvaikäinen)
Isovanhemmille ollaan annettu joulukukat jos ollaan käyty kylässä jouluna ja jos ei niin postitse kauniit kortit yleensä lasten askartelemina.
Ei ihme, että on rahat tiukissa tollaisilla lahjamäärillä mitä google näytti.
Olipas aika shokki huomata millaisia summia vanhemmat lasten lahjoihin käyttää! Mihin ihmeeseen ne lahjat enää mahtuukaan kun joka jouluna noin paljon saa!
Itse asiassa googlettelin alunperin summia, mitä pistetään kummilasten lahjoihin, mutta samalla eksyin vanhempien omille lapsille pistämiin summiin. Uskomattomia määriä.
Meidän perheessä lahjat on tätä luokkaa jouluna:
kouluikäisille tytöille (nyt 11v ja 9v):
- joku vaate esim. pyjama tai neule
- kirja
- suklaata tai karkkia
- pehmolelu tai joku toivelelu
Lisäksi saavat kummeilta ja isovanhemmilta jotain.
leikki-ikäiselle pojalle:
- pari lelua, esim. Bakugan on nyt in ja lisäksi esim. Brion junarataan joku setti
- kirja
- suklaata tai karkkia
Taaperotytölle:
- pari yksinkertaista lelua, esim. pallo tai palikkalaatikko tai mollamaija
Lisäksi vielä koko perheen yhteiseen pakettiin joku lautapeli tms.
Miehelleni olen pistänyt aina yhden lahjan. Se voi olla esim. neulepaita tai joku älypeli tms.
Tyytyväisiä ovat olleet kaikki aina.
Nyt kun meillä on kummilapsi, niin hänelle ajattelin jotain tämänsuuntaista:
- Fisher Pricen monitoimilelu tms. (on vielä vauvaikäinen)
Isovanhemmille ollaan annettu joulukukat jos ollaan käyty kylässä jouluna ja jos ei niin postitse kauniit kortit yleensä lasten askartelemina.
Ei ihme, että on rahat tiukissa tollaisilla lahjamäärillä mitä google näytti.