et siis ole facebookissa?Alkuperäinen kirjoittaja ev:ei löydy. ei löydy mun nimeä ei lärviä. en ole ikinä koskaan laittanut itsestäni nettiin mitään infoa tai kuvia. minusta se on aika pimeetä.
sen saa rajattua sieltä ettei hakukoneet löydä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:et siis ole facebookissa?Alkuperäinen kirjoittaja ev:ei löydy. ei löydy mun nimeä ei lärviä. en ole ikinä koskaan laittanut itsestäni nettiin mitään infoa tai kuvia. minusta se on aika pimeetä.
En minäkään ole.Alkuperäinen kirjoittaja ap:et siis ole facebookissa?Alkuperäinen kirjoittaja ev:ei löydy. ei löydy mun nimeä ei lärviä. en ole ikinä koskaan laittanut itsestäni nettiin mitään infoa tai kuvia. minusta se on aika pimeetä.
Sama täällä! Enpä tiennyt että ne noin löytyy... Jaiks!Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:Löytyi yksi facebookin vanha profiilikuva. Ja aika monta sukulaisen ja kaverin kuvaa myös tuli
tiedän. mutta en halua rajata. ei haittaa vaikka nimi+ lärvi näkyy noin. Kun kuitenkin olen suojannu, ettei profiiliani saa auki kuin kaverit.Alkuperäinen kirjoittaja g:sen saa rajattua sieltä ettei hakukoneet löydä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:et siis ole facebookissa?Alkuperäinen kirjoittaja ev:ei löydy. ei löydy mun nimeä ei lärviä. en ole ikinä koskaan laittanut itsestäni nettiin mitään infoa tai kuvia. minusta se on aika pimeetä.
en ole enkä tule. en käsitä koko paikkaan, en myöskään irc-galleriaa tmv....Alkuperäinen kirjoittaja ap:et siis ole facebookissa?Alkuperäinen kirjoittaja ev:ei löydy. ei löydy mun nimeä ei lärviä. en ole ikinä koskaan laittanut itsestäni nettiin mitään infoa tai kuvia. minusta se on aika pimeetä.
ei ole pakko laittaa. Mutta facebookin idea on se, että se on nimenomaan naamakirja. Eli kuva profiilissa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En minäkään ole.Alkuperäinen kirjoittaja ap:et siis ole facebookissa?Alkuperäinen kirjoittaja ev:ei löydy. ei löydy mun nimeä ei lärviä. en ole ikinä koskaan laittanut itsestäni nettiin mitään infoa tai kuvia. minusta se on aika pimeetä.
Ja eihän sinnekään ole kai pakko kuvaa laittaa?
Työn kautta löytyi, samoin omat viralliset kotisivut, mikä musta ei ole mitenkään erityisen "pimeetä". Facebook löytyi myös.Alkuperäinen kirjoittaja ev:ei löydy. ei löydy mun nimeä ei lärviä. en ole ikinä koskaan laittanut itsestäni nettiin mitään infoa tai kuvia. minusta se on aika pimeetä.
no mut miks sitten kysyit että eikö ole facebookissa, jos tiedät että sen voi myös rajata. =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:tiedän. mutta en halua rajata. ei haittaa vaikka nimi+ lärvi näkyy noin. Kun kuitenkin olen suojannu, ettei profiiliani saa auki kuin kaverit.Alkuperäinen kirjoittaja g:sen saa rajattua sieltä ettei hakukoneet löydä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:et siis ole facebookissa?Alkuperäinen kirjoittaja ev:ei löydy. ei löydy mun nimeä ei lärviä. en ole ikinä koskaan laittanut itsestäni nettiin mitään infoa tai kuvia. minusta se on aika pimeetä.