Go'morron

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvää päivää! On tässä oltu hereillä jo jonkun aikaa.
Unihäiriöt olleet riesana yöstä toiseen, niin öiseen aikaan olen kuunnellut erilaisia äänikirjoja ja podcasteja. Olen nyt löytänyt sellaisen, kun Kaverin Puolesta Kyselen, siinä on välillä hauskat jutut.

Huomenta:)
Nyt alkaa selkeesti unirytmi olemaan se mitä lomalla kuuluukin..heräsin kyllä jo 5:n jälkeen mutta sain taas unesta kiinni onneks.

• Tykkää
Reactions: Onja
Hyvää päivää! On tässä oltu hereillä jo jonkun aikaa.
Unihäiriöt olleet riesana yöstä toiseen, niin öiseen aikaan olen kuunnellut erilaisia äänikirjoja ja podcasteja. Olen nyt löytänyt sellaisen, kun Kaverin Puolesta Kyselen, siinä on välillä hauskat jutut.
mutta kun unilukemisena täytyy olla mahdollisimman t y l s ä kirja. Ei niihin muut sovi ollenkaan. Toisekseen: ne hiilarit, mitä syö, kannattaa syödä iltapalaksi - jos siis aikoo nukkua yöllä. Kesällä kun kannattaa ainakin ulkohommat tehdä aina silloin kun on alle 9 asteen lämpötila: silloin ei sääsket ainakaan pistä:-)
Nyt niitä ei ole näkynyt vielä, mut kokeilkaa ihmeessä kun on tilaisuus(y)
Esimerkiksi se pakollinen hedelmä iltapalaksi?

Toinen 800 km fillarilenkki?
Huomenta:)
Nyt alkaa selkeesti unirytmi olemaan se mitä lomalla kuuluukin..heräsin kyllä jo 5:n jälkeen mutta sain taas unesta kiinni onneks.
Mutta eikö vaan olekin kiva vilkaista aamuaurinkoa ikkunasta ja sitten kelloa ja huomata, ettei nyt vielä olekaan mikään ylösnousun aika. Mutta on se kiva joskus ravistella itseään ja vaan nousta, viimeistään kuudelta.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä