Gluteeniton ja kanamunaton kakkupohja??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1,5 dl sokeria
3,5dl glut jauhoja
2tl leivinjauhetta
2 tl vaniljasokeria, ei pakko laittaa
2dl omenamehua
1dl kasvismargariinia

sokeri ja margariini vatkataan hyvin. kuivat aineet keskenään ja sekoitetaan vaahtoon. lisää mehu. paista 200 astetta 15-20 min

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
1,5 dl sokeria
3,5dl glut jauhoja
2tl leivinjauhetta
2dl omenamehua
1dl kasvismargariinia

sokeri ja margariini vatkataan hyvin. kuivat aineet keskenään ja sekoitetaan vaahtoon. lisää mehu. paista 200 astetta 15-20 min

SUURET kiitokset!! =)

www.semper.fi. Sieltä voi tilata ilmaisia reseptivihkoja. Kun lapseni oli sekä muna- että vilja-allerginen, löysin Semperin reseptivihosta viljattoman ja munattoman kakkupohjan ohjeen ja paljon muutakin kivaa.

ei siitä tule hyvää, oo itse kananmuna-allergikko ja kokeillut noita munattomia kakkupohjia ja pahoja ovat. Mieluummin tekisin esim. juustokakun keksipohjalla tms.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
1,5 dl sokeria
3,5dl glut jauhoja
2tl leivinjauhetta
2dl omenamehua
1dl kasvismargariinia

SUURET kiitokset!! =)

on vielä maidoton jos käytät kasvinmargariinia ja et laita kakun päälle oikeaa kermaa

Alkuperäinen kirjoittaja allerginen:
ei siitä tule hyvää, oo itse kananmuna-allergikko ja kokeillut noita munattomia kakkupohjia ja pahoja ovat. Mieluummin tekisin esim. juustokakun keksipohjalla tms.

Mä olen saanut jo monta onnistunutta kakkupohjaa ilman maitoa, munaa ja kotimaisia viljoja :D (Epäonnistuneita tosin taitaa olla vähintään yhtä monta :saint: )

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja allerginen:

Mä olen saanut jo monta onnistunutta kakkupohjaa ilman maitoa, munaa ja kotimaisia viljoja :D (Epäonnistuneita tosin taitaa olla vähintään yhtä monta :saint: )

nii-in.. Pitäis jaksaa vaan kokeilla, mut en oo niin suuri kakkujen ystävä että jaksaisin:) Lapselle voin tehdä ihan taviskakun munineen kaikkineen.

Yhteistyössä