GLUCKSKÄFER KANTOREPPU

dali
Mulla on odottelemassa käyttöä tossa nurkassa ko. reppu. Ainakin ystävä, jolta sain sen lainaan, on ollut erittäin tyytyväinen. Käytti ohessa myös trikoista kantoliinaa. Miehensä ei tykännyt kantoliinasta, mutta tykkäsi kyllä repusta. Eikä selkä kipeytynyt kummallakaan hartioisa puhumattakaan. Pitkiä ja hoikkia molemmat. Mun mielestä vaikuttaa aika kivalta repulta, sillä siinä on se "pussiosa", en tiedä löytyykö esim. ergolta vastaavaa pussia. Näppärä kyllä pukea, käytännöstä en vielä tiedä, täytyy odottaa vielä hetken aikaa, että kannettava poistuu ihon sisäisestä repusta... :)
 
Näin tuttavanikin on todennut, ja en tiedä miten saisi monipuolisuutta lisää, tosin uudessa ergossa voi kantaa lonkalla tietääkseni. Moni on sanonut, että kantoliina alkaa tuntumaan turvattomalta kun lapsi kasvaa, ja jos on kovin ohuttekoinen äiti, niin loppuu edestä yksinkertaisesti tila kantoliinassa kannettavalle, jos lapsi kasvaa kovinkin rivakkaa tahtia. Nämähän ovat siis mielipideasioita, ja joillekin sopii se mikä toisille ei. =)
 
miiu
..eikä sopinut meille vaikka kuulemma ergonominen onkin. Siinäkin oli justeeramista joka kerta ja vauva itki ja rimpuili, kun yritin änkeä sinne pussiin. Kantoliinaa suosin minäkin, ehdottomasti, sinne vaavi rauhoittui heti! Kun sidonnan nopsasti oppii, on nopeampikin. Mulla oli kudottu liina, joka tukee hyvin isompaakin lasta.
 
vieras
Juu siis nimenomaan samaa kategoriaa ergon ja patapumin kanssa.
Ite tykkään käyttää pitkää liinaa silloin kun kannan pitempää aikaa ja kotona, rengasliinaa käytän lyhyillä esim. kauppareissuilla ja ergolla meillä kantaa mies reissussa, lentokentällä, yms ja mä silloin jos en selkään saa laitettua liinaan yksin.
 
Maahantuojana näyttää ohjeissa olevan Me & Mama. En minäkään tiennyt tästä repusta mitään ennen kuin ystävä sen meille kiikutti. Lapsi on tässä myös sammakkoasennossa ja on aika leveä pepun alle tuleva osa. Hihnat hartioilla myös leveitä. Ja materiaali pehmoista puuvillaa.
 
jurristi harmaana
Mulla oli keskimmäisellä käytössä tuo siihen asti, kun edessä pystyi kantamaan. Ja olin kyllä tosi tyytyväinen; oli näppärä, kun tottui käyttämään ja aonakin oma poikamme siinä viihtyi hyvin. Selässä kantamista en sillä koskaan kokeillutkaan, kun myin sen siinä vaiheessa pois ja ostin Ergon. Aivan toista luokkaa tuo Glykki kuin BB (siitä kokemusta esikoisen ajoilta).

Nyt mulla on kuopuksen (10vkoa) kanssa rengasliina, mutta sitä emme ole vielä kerinneet kertaakaan testata.
 
vieras
Koskaan kuullutkaan tuosta? Millainen? Mistä saa? Itsellä toinen tulossa, liina on, mutta tuskin käytän kun en käyttänyt kolmea kertaa enempää esikoisenkaan kanssa.. Kaikki kun ei liinasta tykkää..! Itse olen ajatellut ergoa..
 

Yhteistyössä