Gigantti ja kotiintoimitus VARO

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja GIGANTTI-VARO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

GIGANTTI-VARO

Vieras
tilattu kodinkonetoimitus kotiin, paska koko puulaaaki, menee hermot !!!
mitään ei tapahdu kuljetus peruttu ei muuta.. vituttaaaaaa että pitikin mennä idiootti ostamaan kone gigantista ei enää ikinä!!!

Meillä ainakin ihan hyvin hoituneet toimitukset. Jopa kotiinkuljetus. Kaikkia tuotteitahan ei toimiteta joka paikkaan, että jos siellä oli joku kämmi sun tilauksessa?

Gigantti ei kyllä itse mitään kuljeta, vaan kuljetusliike jonka kanssa Gigantilla on sopimus. Voit siis huoletta ostaa Gigantista, mutta älä käytä kuljetusfirmaa...

Nooh, älä hermostu. Mä tilasin v. 2011 sieltä useita kodinkoneita. Kaikkein eniten tarvitsin pesukonetta. Muita koneita tuli, eri erissä. Pesukonetta sitten ei jostain syystä ollutkaan tullut heille tehtaalta, mutta sain sen sitten kuukauden päästä. Harmitti kyllä, mutta ei tuota enää jaksa miettiä ;)

Gigantissa on se jännä juttu, että ihan mitä tahansa sieltä ostaa niin se hajoaa AINA ja takuuden kanssa saa taistella. Oli kyse kamerasta, paistinpannusta, tai paperiarkista, sekin palaa heti 1 päivä takuun umpeutumisen jälkeen itsestään tuhkaksi. Mitä maanantaikappaleita ne sinne pistää myyntiin, vai olenko oikeasti niin huono-onninen että saan ne paskimmat yksilöt?

Gigantissa on se jännä juttu, että ihan mitä tahansa sieltä ostaa niin se hajoaa AINA ja takuuden kanssa saa taistella. Oli kyse kamerasta, paistinpannusta, tai paperiarkista, sekin palaa heti 1 päivä takuun umpeutumisen jälkeen itsestään tuhkaksi. Mitä maanantaikappaleita ne sinne pistää myyntiin, vai olenko oikeasti niin huono-onninen että saan ne paskimmat yksilöt?

On se jännä joo. Legenda kertoo että Sonyn telkkari on vain telkkari Sonyn kuorissa. Joku oli nähnyt kylillä, että siellä ne Gigantin takahuoneessa rakentaa niitä Sonyn telkkareita ja Nokian puhelimia. Se on kuulemma kuin joku joulupukin paja, jossa pienet kyyryselkäiset tontut puuhastelee. Takuu ei toimi samasta syystä: eihän Sony ala takuukorjauttamaan giganttilaisten tonttujen itse rakentelemia telkkareita.

Aloituksesta käy ilmi AAARGH Perseestä!!! eikä mitään muuta. Jos tuo on aloittajan tapa reklamoida, niin en yhtään ihmettele jos mitään ei tapahdu. Eihän tuosta ota Erkkikään selvää.

Onko mahdoton rasti ottaa se puhe- elin kouraan ja soittaa firmaan ja sanoa, että tilasimme tavaran kotiinkuljetuksella, missähän se viipyy ja koskahan se mahdollisesti tulee.

Pelkästään positiivisia kokemuksia Gigantin kotiinkuljetuksesta, tilattiin uuteen kotiin paljon tavaraa ja kaikki tuli juuri silloin, kun pitikin. Mulla ei myöskään ole ikinä hajonnut mikään Gigantista ostettu. Halvimmat rumilukset on laitettu kiertoon ja vielä porskuttavat toisessakin kodissa.

Mun isällä on käynyt samanlailla, jokainen Gigantista ostettu tuote on hajonnut, moni niistä onneksi takuun ollessa voimassa. Eikä hän suostu mitään sieltä enää ostamaan. Mulla taas on kaikki toiminut hyvin, ei mitään valittamista. Luultavasti vaan huonoa tuuria.

Meillä on myös huonoja kokemuksia Gigantin kotiintoimituksesta. Tilatessa annetaan kotiinkuljetuksen päivä ja noin aika parin tunnin haarukalla, muistaakseni sen pystyi itse valitsemaan. Meille oli tulossa kiireesti jääkaappi ja mies otti mm. toimitusajankohdaksi muutaman tunnin palkatonta, että voisi olla tuotteita vastaanottamassa. Kotiintoimittajan piti myös ottaa yhteyttä ennen saapumistaan.

No päivä tuli, aika tuli. Ei kuulunut kuljettajasta eikö kuljetuksesta mitään. Gigantin asiakaspalvelu lupasi ottaa asiasta selvää. Asiaa pyöriteltiin päiviä, Gigantille olisi sopinut, että olisimme omalla kustannuksellamme hakeneet jääkaapin, mutta ei ollut kuljetusvälinettä saatavilla. Soittelimme itse kuljetusfirmalle ja kysyimme missä jääkaappi seilaa, Gigantti ei itse saanut sitä aikaiseksi. Kaappi oli siis lähetetty "meillepäin". Lopulta kaappi saapui yli viikon myöhässä (oli muuten kivaa heinäkuussa olla yli viikko ilman jääkaappia puolivuotiaan kanssa) ja Gigantti tuli jopa niiiiiiin paljon vastaan, että saimme kuljetuksen ilmaiseksi. Kaapin tuonut kuljettaja kertoi, että kaappi oli seilannut Helsingin, Hämeenlinnan ja Hyvinkään terminaaleissa. Kuljettajan mukaan Gigantilla ei ole mitään kunnon sopimusta kuljetusfirman kanssa ja paketit lähetetään puutteellisilla tiedoilla. Että jos terminaalissa on kova ruuhka, sinne ne kyllä hautautuvat. Ja kokemuksemme kertoo, ettei Gigantti kovin ahkerasti selvittele, missä mennään.

Mä jouduin kantamaan 40 tuumaisen telkan 5. kerrokseen yksin, talossa ei ollut hissiä ja kuski ei suostunut tuomaan kotiovelle hissin puuttumisen vuoksi. Iso äijä ja varmasti olisi jaksanut tuoda. Minä 150cm kukkakeppi sitten sen kannoin yksin. Niin mainostivat kotiinkuljetusta kotiovelle.

Gigantti käyttää toimituksissaan alihankkjoita, jotka ovat yleensä paikallisia autoilijoita. Aikataulu heillä on tiukka ja yhdenkin tolvanan, joka ei ole kotona sovittuna aikana, tai joka ei osaa mitata oviaukkoja tai hissiä/portaita, typeryys laittaa koko päivän aikataulut sekaisin.

Tietysti se on ikävää, mutta ei välttämättä Gigantin vika. Samoin on näissä ikävissä tilanteissa, joissa kujetusliike "hukkaa" lähetyksen ja alalle ja asiakspaöveöuun sopimattomat kuskit ja terminaalimiehet eivät ota mitään vastuuta omasta töpeksinnästään ja eivät vaivaudu edes selvittelemään asioita, vaan syyttävät siitä "puutteellisisa tietoja tms". Gigantin tai minkä tahansa yrityksen henkilökunta on täysin näiden "rahtireinojen" armoilla tosiasiassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Señora;28796032:
Mun isällä on käynyt samanlailla, jokainen Gigantista ostettu tuote on hajonnut, moni niistä onneksi takuun ollessa voimassa. Eikä hän suostu mitään sieltä enää ostamaan. Mulla taas on kaikki toiminut hyvin, ei mitään valittamista. Luultavasti vaan huonoa tuuria.

Kaikkien elektronisten laitteiden valmistajat, merkistä riippumatta, toimittavat tarkoituksella juuri Giganttiin ilmeisesti kaiken paskan. Tosiasiassa se firma joka myy eniten, saa todennäköisesti myös valmistajilta samassa suhteessa niitä huonoja kappaleita. Takuuasiat ovat myös oma juttunsa. Gigantti ei myönnä takuita, vaan valmistajat, jotka päättävät takuukäsittelystä ja korvauksista takuuehtojen puitteissa. Näin ollen Gigantin työntekijöitä on turha syyllistää, jos joku vika ei mene takuuseen.

Gigantti käyttää toimituksissaan alihankkjoita, jotka ovat yleensä paikallisia autoilijoita. Aikataulu heillä on tiukka ja yhdenkin tolvanan, joka ei ole kotona sovittuna aikana, tai joka ei osaa mitata oviaukkoja tai hissiä/portaita, typeryys laittaa koko päivän aikataulut sekaisin.

Tietysti se on ikävää, mutta ei välttämättä Gigantin vika. Samoin on näissä ikävissä tilanteissa, joissa kujetusliike "hukkaa" lähetyksen ja alalle ja asiakspaöveöuun sopimattomat kuskit ja terminaalimiehet eivät ota mitään vastuuta omasta töpeksinnästään ja eivät vaivaudu edes selvittelemään asioita, vaan syyttävät siitä "puutteellisisa tietoja tms". Gigantin tai minkä tahansa yrityksen henkilökunta on täysin näiden "rahtireinojen" armoilla tosiasiassa.
Miten niin ei ole Giglantin vika????!!!!!!
Ei alihankkijaa voi ottaa omien virheiden kantajaksi!!!
Jos ostaa tuotteen Gigantista Gigantti on vastuussa.

Yhteistyössä