GGGGGG:: Onko ihonne muuttunut vuosien kuluessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sahara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sahara

Vieras
Tuli mieleeni, kun oma naama kutisee ihan hulluna nyt kun kuivu tuolla pesulla mukamas. Teininä mulle ei tullu kamalan helposti finnejä, oli ihan normaali iho.

20-24v oli oikein rasvanen T-alue. Otsaan, nenään ja leukaan tuli herkästi finnejä ja aina kiilsi. Posket sitten oli ihan kuivat ja korkeat poskipäät kärsi pakkasesta.

Nyt 26v ja naama on aika kuiva muuten mutta ohimot kukkii ihan kamalasti. :( Ja en onnistu edes hiuksilla peittämään...Couperosaa mulla taitaa myös olla. Nykyisin ärtyy helposti rasvoistakin tämä naama. Muu iho kropassa on ihan ok, joskus pestessä kuivuu jos käyttää väärää saippuaa.

Mulla on aina ollut hyvä iho, mutta nyt olen koko raskausajan kärsinyt armottomista nypyistä. En edes tiedä mitä ihmettä ne on, kun saman näpyt on naamassa useita viikkoja kunnes kuivuu pois ja tulee uudet tilalle :headwall: :headwall: :headwall: .

Mutta muuten: ei ole koskaan ollut iho-ongelmia, mutta nyt on ekat rypyt naamassa (mm. otsajuovat) ja ihohuokoset on suurentuneet.

Itsellani ei ollut nuorena ongelmaa huonon ihon kanssa, eika vielakaan. Eilen kavin huvikseni kosmetologilla ja kehuja sain siellakin ihostani. Iho on tyypillinen normaali/seka iho. Ryppyjakaan ei ole pahemmin. Ainut missa vahan huomaa ihon vanhentuneen on decoltee-alue, sekin lahinna ainaisesta auringosta.

Yhteistyössä