Gesslein yhd.rattaiden toimivuus

Ostin juuri mieheni kera uudet Gesslein merkkiset yhdistelmärattaat. Olen ollut erittäin tyytyväinen merkkiin...yksi ongelma vain on. Miten saan rattaat "taitettua" alas ?! Esimerkiksi, kun lähdemme autolla liikenteeseen ja rattaat pitäisi saada "taitettua/laskettua" kasaan, jotta ne mahtuvat automme takaluukkuun.

Tunnen itseni ääliöksi, kun kysyn näin yksinkertaisia, mutta pakko on turvautua johonkin sellaiseen ihmiseen kuka omistaa myös Gessleinit.

Joten, vastauksia leidit kiitos.

vedät niistä mustista sivuissa olevista "ploteista" yhtäaikaa,sitten aisa liikahtaa hiukan ja oikeallapuolella takapyörön yläpuolella on musta "läpyskä" jota pitää painaa että saat vaunut kasaan=)=) jotenkin noin,kaipa se ohjeissakin lukee ja vielä:tyhmää kysymystä ei ole=)

Meidän gessleineissa on niin, että heittoaisa pitää ensin siirtää kuomun puolelle. Sitten painaa jalalla sitä oikean pyörän vieressä olevaa läpyskää ja samalla vetää molemmin käsin niitä mustia möttejä siitä aisasta. Aisaa pitäisi vielä samaan aikaan työntää itsestä poispäin. Koko tämä toimitus vaatii hyvää tasapainoa, että pysyy yleensä pystyssä kasaamisen aikana :D

Se olikin ihan yli yksinkertainen systeemi. Tajusin kyllä, että "klonteista" sitää nostaa ja jostain jalalla painaa...silti ei onnistunut. Kiitos kummallekin ohjeista. Jo onnistui. Vika oli siinä, että vedin vääristä aisan "klonteista" :LOL:

Olen samaa mieltä Meaden kanssa, että kasaan laittaminen vaatii tasapainoa.

LISÄKYSYMYS: Saitteko rattaiden oston yhteydessä käyttöohjeet? Minä en saanut muuta, kuin takuulapun sekä kuitin ostoksesta. Outoa ! Täytyy ottaa yhteyttä liikeeseen ja kysellä asiasta.

Yhteistyössä