Gerbiileistä jotain tietävät??!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ostettiin äsken eläinkaupasta 2 gerbiiliä ja kun niitä sattu olemaan siellä häkissä 3, mua alko jo siellä paikanpäällä harmittamaan, kun se yks jäi sinne yksin, mut eihän mulla ollu rahaa mukana, et olisin voinu ostaa sen kolmannenki.

No tulin kotiin ja soitin sinne, et varaan sen yhen vielä, niin se sanoi että pitää tänään hakea, muuten ei enää sopeudu niiden sisaruksiensa kanssa, jotka viel pari tuntia sitten oli samassa häkissä.

Vieraantuuko ne tosiaan niin nopeasti, ettei enää esim. seuraavana päivänä mene samassa terraariossa.

Olen kyllä menossa vielä tänään hakemaan sitä, mutta jäi vaan mietityttämään toi.

Mulla on gerbiileitä itellä kuusi mutta tuohon en osaa sanoa muuta kuin et minust tuntuu ettei ne nyt ihan niin nopeesti vieraantuis mutta en osaa sanoa.
Kun mulla oli kolme ennestään ja ostin kolme lisää niin niistäkin sanottiin et voi kokeilla laittaa yhteen niin näkee sopeutuuko ne vai ei.En ole kyllä kokeillut.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
täh? no ei kyllä vieraannu. :o

No se myyjä oli joku nuori likka, mut jäin kans miettimään, et voiko pitää paikkaansa, et olikohan se nyt itekään perillä asiasta.

Juu ei kuulemma voi enää huomenna hakea, kun sitten ne ei enää hyväksy toisiaan.

No onneks ei pidä paikkaansa.

sä voit ottaa vaikka vuoden päästä uuden gerbiilin siihen samaan häkkiin, kunhan sen vieraan hajut annat tottua ennen kun lykkäät samaan sakkiin. aivan kuten voit hakea sen kolmannen gerbiilin vaikka ensi viikolla

Sopeutuu kyllä. Myyjä tosin oli todella vastuuton, kun myi kolmesta kaksi. Ne olisi pitänyt kaikki kolme myydä kerralla, tai sit laittaa se yksin jäänyt uuden kaverin kanssa.

Yhteistyössä