genitaaliherpes

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ww
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

ww

Vieras
eli luulenpa et mulla on nyt sitten tällänen. Aivan kauheet tuskat ja aion tänään soitella ekkas äitiysneuvolaan ku en tiiä minne muuallekkaan.

Onko mahdollista et miehen kans 5v. ollu et sil ois koko tän ajan ollu se niin ettei oo itte tajunnu ?? Huuliherpes sil on kyl näkyvästikki ollu,mut tarttuuko sekin alapäähän??

Toinen vaihtoehto vois olla kondylooma ja sitten jos se on niin ukko lentää kyl pihalle ku leppäkeihäs.

Surettaa kyl toi herpes,ku mitä netistä luin ni se on sit lopunelämän kärsimys =(

joo,mut en oo raskaana ja mä en tiedä mihin lääkäriin tällästen kans pitää mennä,ni siks soitan sille terkalle,ku se on tosi mukavakin ja osaa varmaan auttaa,mut soittoaika on vasta 11-12

Alkuperäinen kirjoittaja joopasta:
no jos on vaivaa genitaalialueella niin oliskohan gyne oikea lääkäri...

juu,no se äitiysneuvolantätsy on ainut gyne mis oon koskaan käyny ni kaippa se sit osaa auttaa.

onko tääl ketään kellä ois kys.vaiva jos nyt unehdettas tuo lääkäriasia?

no niin sain huomiselle akuuttiajan,vaik ensin meinas et vois parin viikon päästäsoitella aikoja =/
Eikö ketään kuka tietäis miten tätä aletaan nyt hoitaan?? olo on ihan kauhea... =(

eks herpes ollu se mis oireet pitäs tulla esilel aika pian ja kondylooma taas se mikä voi olla piilossa vuosiaki.....
ootko varma et on herpestä eikä paiseita niinku mulla oli vaikka olin ihan varma et nyt on joku kondylooma....

Genitaaliherpes voi tosiaan olla piilevä... Minulla kyseinen tauti oireilee tasaisin väliajoin ja siihen kyllä vaikuttaa esim. stressi... Minulla ko tauti ollut muutaman vuoden ja mies ei ole ainakaan koskaan oireillut vaikka varmaan virusta kantaakin nykyään...

Tauti ei tapa, on vaan pirun inhottava! Ja kyllä, huuliherpeskin voi tarttua genitaaleihin... Hoitoa ei ole. Kun tuntee herpeksen puhkeavan voi kokeilla ihan samaa voidetta kun huuliherpekseen.. Jos tauti häiritsee usein niin sitten estolääkitys

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
eks herpes ollu se mis oireet pitäs tulla esilel aika pian ja kondylooma taas se mikä voi olla piilossa vuosiaki.....
ootko varma et on herpestä eikä paiseita niinku mulla oli vaikka olin ihan varma et nyt on joku kondylooma....

no mitä ne sun paiseet oli ja mistä ne johtu? entäs oireet? Nämä mun oireet sopii herpekseen ja miehellä tosiaan tasaisin väliajoin on huulessa herpes.

no on täs harrastettu suuseksiä,en nyt muista päivää,mut ei siit viikkoja ole,et silleen sopis,ku edellisen yhdynnän jälkeen alko kirvely ja tuli sellasia hankaumia ja luulin vain et on taas hiivatulehdus tai ph pielessä.. nyt sit eilen oli ilmestyny niitä rakkuloita ja tänään järkyttävä polte nivusissa,sen lisäks et on niit rakkuloita,kutina ja kirvely kauhee,istuminen,pissaaminen,nukkuminen,kakkaaminen,kävely,ihan kaikki siis on tuskaa =(

Alkuperäinen kirjoittaja ww:

no on täs harrastettu suuseksiä,en nyt muista päivää,mut ei siit viikkoja ole,et silleen sopis,ku edellisen yhdynnän jälkeen alko kirvely ja tuli sellasia hankaumia ja luulin vain et on taas hiivatulehdus tai ph pielessä.. nyt sit eilen oli ilmestyny niitä rakkuloita ja tänään järkyttävä polte nivusissa,sen lisäks et on niit rakkuloita,kutina ja kirvely kauhee,istuminen,pissaaminen,nukkuminen,kakkaaminen,kävely,ihan kaikki siis on tuskaa =(

kuulostaa kyllä aika pahalta...ihme ettet jo tänään päässyt lääkäriin :( koita jaksella

Alkuperäinen kirjoittaja ww:

no mitä ne sun paiseet oli ja mistä ne johtu? entäs oireet? Nämä mun oireet sopii herpekseen ja miehellä tosiaan tasaisin väliajoin on huulessa herpes.

mun paiseet oli samoja mitä mulle tulee joskus kainaloon ja isoihin häpyhuuliin mutta nyt tuli pienten häpyhuulten sisälle ekaa kertaa ja oli kipeitä.....eka oli pienia näpyn tapasia ni olin ihan varma et ois ollu joku sukupuolitauti mutta onneks ei sit ollukkaan. mutta nyt kun luin sun oire kuvausta tarkemmin ni sulla kuulostaa kyllä aika pahalta :(

Ootko netistä kattonu kuvia ja verrannu?

Minä nimittäin tymänä luulin että mulla on kondylooma, soitin lääkäriin hädissäni ja sain ajan. No siellä olikin sitten 2 luufinniä. *nolo*

Yhteistyössä