Geishapallotreenistä, lantionpohjanlihakset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minna"

Vieras
Hankin geishapallon, silikonisen. Valitsin sen pienimmän mutta sekin on oli aika iso, 3 millin levyinen.
Vaikka lantionpohjan lihakset toimii, en osaa käyttää geishapalloa. Ohjeista ei ole minulle mitään hyötyä. Pallo on liian iso, se on vaikea saada sisään. No, kyllä se sinne pulpahtaa, mutta aivan kuin kireän kuminauhan läpi.
Sitten kun se on siellä sisällä niin voin puristaa sitä ja sopii se siellä olemaankin.
Ja tuntuu ihan hyvältä.
Mutta pois ottaminen on todella vaikeaa. Taas täytyy pusertaa se ikään kuin tiukan kuminauhan läpi ulos. ja lopulta se pulpahtaa.

Onko tässä järkeä? Löystytänkö itseäni ennemminkin tuolla kuulalla?

Sulla on hyvät lihaksen siellä :) Mulla ei ollut mitään ongelmaa pitää kahta painavaa todella pientä kuulaa sisällä, pystyin vaikka koko päivän olemaan niiden kanssa.. Synnytyksen jälkeen yksi pallo ei pysynyt edes minuuttia vaikka kuinka yritin rutistaa..

et sä noita kuulia tarvitse. itsellä oli sama homma, ostin ne pienet lasiset painavat kuulat ja sen kun sain sisään työnnettyä niin en sitä omin voimin pihalle enää saanutkaan, totesin sitten että eipä taida mun värkki olla tarpeeksi löysä tuolle treenille

Tarkoitit varmaan 3 cm? ;)

Geishakuulilla ei voi "löystyttää" itseään. Kuulien käyttö stimuloi lihaksia joka tapauksessa, vaikka niiden kanssa ei joutuisi kovasti tekemään töitä. Toki voit hankkia myös pienemmät ja painavammat harjoituskuulat, voivat olla tehokkaammat. Itselleni normi geishakuulat ovat myös isot, kun en ole (vielä) synnyttänyt.

[QUOTE="vieras";28053301]mä teen kans näin koska noi kaikki kuulat on isoja[/QUOTE]

KAIKKI? Siis ne pienetkin, huh, sullahan pieni värkki on :D Ne pienimmät on sormenpään kokoisia.

Mulla ne isommat olleet kans liian isoja, mut nyt hirvittää kuin käy kun eka synnytys lähenee. Olis kiva kuulla synnyttäneiltäkin mielipiteitä!

Yhteistyössä