Geishakuulista, kertokaapa kokemuksia ja vinkkejä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuulat kaakkoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuulat kaakkoon

Vieras
Minulla on sellaiset pienet geishakuulat, jotkin helmikuulat taisi olla nimeltään... Tänään yritin niitä pitää, mutta totesin ihan ensimmäiseksi, että ehkä aluksi vain yksi kerrallaan... :D

Kyllä oli tiedossa, että paikat on kuuden synnytyksen jäljiltä hmm... no, ei nyt enää kaksikymppisen loota, mutta joo. Eli melko hankalalta tuntui!

Kauanko kuulaa/kuulia pitäisi pitää kerrallaan? Miten syvälle se pitäisi asettaa? Muita vinkkejä, neuvoja :)?

Pakkauksessa ei ollut minkäänlaisia ohjeita, sillä kyselen vähän kokemuksia... :)

Mulla on kaks kuulaa naruilla kiinni toisissaan... Ei siis samanlainen systeemi kui sulla, mut kuitenkin =)
Mä laitan ne niin syvälle kuin vaan menee.. Kun viimeisestä synnytyksestä oli noin 2kk aloin vasta käyttää ja ei kyllä pitkään pysyneet kun tulivat pois!
Nyt voisin varmaan koko päivän jo pitää, joskus tosiaan unohtuvat ihan! mutta ei paikat tosissaan vielä ok ole, on vielä varaa parantaa ;)

Aloita vaikka niin että pidät alkuun niin pitkään kuin jaksat, pidennät aikaa kun alkaa onnistuu =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on kaks kuulaa naruilla kiinni toisissaan... Ei siis samanlainen systeemi kui sulla, mut kuitenkin =)
Mä laitan ne niin syvälle kuin vaan menee.. Kun viimeisestä synnytyksestä oli noin 2kk aloin vasta käyttää ja ei kyllä pitkään pysyneet kun tulivat pois!
Nyt voisin varmaan koko päivän jo pitää, joskus tosiaan unohtuvat ihan! mutta ei paikat tosissaan vielä ok ole, on vielä varaa parantaa ;)

Aloita vaikka niin että pidät alkuun niin pitkään kuin jaksat, pidennät aikaa kun alkaa onnistuu =)

Siis molemmat snne vaan.. mistä ostit?

joo, molemmat! tilasin ne joskus aikoinaan ellokselta.. luki että oisivat vähän "kokeneemmille kuulien käyttäjille" tai jotain =) riskillä ostin ja alkuun olivat kyllä liian painavat. Mutta kyllä ne nyt jo menettelee!

joo, molemmat! tilasin ne joskus aikoinaan ellokselta.. luki että oisivat vähän "kokeneemmille kuulien käyttäjille" tai jotain =) riskillä ostin ja alkuun olivat kyllä liian painavat. Mutta kyllä ne nyt jo menettelee!

Tänks.... myös asiallisesta vastuksesta, joita ei aina täältä saa. Mukavaa iltaa sulle.

alkuun kannattaa noilla oikeilla harjotuskuulilla tehdä vaikka selinmakuulla, sekin voi jo olla vaikeaa kun noissa pikkukuulissahan on painokin mukana, ja pienillä ajoilla pitää alottaa. sit kun makuullaan pysyy hyvin niin sit vaan pystyasennossa koittamaan :)

itseasiassa taisin aloitella istuiltaan minäkin alkuun.. sit seisoin, mut piti jalat pitää tiukasti toisissaan kiinni :D Nopeesti noilla alkoi lihakset treenautumaan kun pystyi jo kävelee. nyt kuukausien jälkeen voin kyykistellä ihan rauhassa ja eivät tipahda =)

Minulla on melko pienet ja painavahkot kuulat, jotka on irti toisistaan. Merkkiä en muista, kun on useampi vuosi niiden ostamisesta.

Olen kuullut, että vähän isommilla ja kevyemmillä on helpompi päästä alkuun. Itsellä ei ole muista kuulista kokemusta, ja kyllä nuo alkuun (synnytyksien jälkeen) luistivat nopeasti ulos.

Muistelen, että joku aikaraja oli, kuinka kauan niitä kannattaa kerrallaan pitää, mutta mutta...? Itse en säännöllisesti käytä kuulia, mutta teen päivittäin lantiopohjalihas-liikkeitä.

Alkuperäinen kirjoittaja liinu:
Minulla on melko pienet ja painavahkot kuulat, jotka on irti toisistaan. Merkkiä en muista, kun on useampi vuosi niiden ostamisesta.

Olen kuullut, että vähän isommilla ja kevyemmillä on helpompi päästä alkuun. Itsellä ei ole muista kuulista kokemusta, ja kyllä nuo alkuun (synnytyksien jälkeen) luistivat nopeasti ulos.

Muistelen, että joku aikaraja oli, kuinka kauan niitä kannattaa kerrallaan pitää, mutta mutta...? Itse en säännöllisesti käytä kuulia, mutta teen päivittäin lantiopohjalihas-liikkeitä.

Minullekin opastettiin synnärillä hankkimaan ekaksi isommat kuulat, ja sitten taitojen kehittyessä siirtä niihin pienempiin/painavempiin.
Silleen olenkin sitte menetellyt ja ihan kiitollinen (etenkin mieheni) olin tästä neuvosta.

Nimittäin minä en tunne niitä kuulia ollenkaan. Pitäsikö???
Kun jossain ohjeissa lukee aina että tehdä niillä hissiliikettä ylös-alas. Hankala tehdä kun ei tunne niitä.

En ole synnyttänyt.

Laitan aina molemmat sisään, niin syvälle kun menee. Ne pysyvät ihan hyvin 3-6 tuntia sisällä. Jos alkavat tippua, työnnän vain aina takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelevä:
Nimittäin minä en tunne niitä kuulia ollenkaan. Pitäsikö???
Kun jossain ohjeissa lukee aina että tehdä niillä hissiliikettä ylös-alas. Hankala tehdä kun ei tunne niitä.

En ole synnyttänyt.

Laitan aina molemmat sisään, niin syvälle kun menee. Ne pysyvät ihan hyvin 3-6 tuntia sisällä. Jos alkavat tippua, työnnän vain aina takaisin.

Ei mullakaan alkuun ne tuntunut, mutta lihaksien (ilmeisesti tästä) kehittyessä aloin ne tuntemaan.
Siis pidin niitä jotain lähes puoli vuotta kunnes treeni muuttui vieläkin paremmaksi.

Ihan samat kokemukset))

Mäkin nyt ostin nää, kolme eri kokoa/painoa, apteekista koko setti reilu 30 euroa. Isoimmalla alotin. Kohta on puoli tuntia pysyny sisällä, tosin jos kyykistyn, valuu pois. En minäkään tunne sitä siellä. Mut kokeillaan nyt näin ekat pari viikkoa, ajattelin että pidän pari tuntia, kun näyttää pysyvän normi, kevyissä askareissa tässä kotosalla. Hame päällä en uskalla vielä lähtee kyl kauppaan :D

Yhteistyössä