Geishakuulat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opettelua vielä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kyselin joskus täällä samaa.:) Alotin heti vuodon loputtua. Se tais olla vähän turhan aikasin. Homma oli niin turhauttavaa kun kuulat ei edes meinannut pysyä sisässä.:/ Se jäi sitten vähäks aikaa ja kokeilin ehkä kuukauden päästä uudestaan niin kummasti oli jo helpompaa!

Mut oon käsittänyt et jälkitarkastuksen jälkeen voi kokeilla.

En ole koskaan käyttänyt kuulia. Lantiopohjanlihaksia olen alkanut harjoituttaa jo heti raskausaikana, kun neuvolasta ohjeita sain. Ikinä ennen moisesta ollut kuullutkaan. Tuosta aikaa yli 11 vuotta ja sen jälkeen olen harjoituttanut lihaksia lähes päivittäin ja useita kertoja. Aina kun muistaa. Kolme alatiesynnytystä takana eikä mitään virtsalirahteluongelmia ikinä ole ollut.

Ei oikea jumppaaminen onnistu kuulilla, kun niitä harjoitteita pitää oikeasti tehdä useita kertoja päivässä. Miten pystyy useita kertoja päivän aikana laittaan ne kuulat paikoilleen ja sitten olla niiden kanssa ja vielä pestä ne. Melkoinen show ja ei semmoista jaksa tehdä usein.

[QUOTE="vieras";25360169]En ole koskaan käyttänyt kuulia. Lantiopohjanlihaksia olen alkanut harjoituttaa jo heti raskausaikana, kun neuvolasta ohjeita sain. Ikinä ennen moisesta ollut kuullutkaan. Tuosta aikaa yli 11 vuotta ja sen jälkeen olen harjoituttanut lihaksia lähes päivittäin ja useita kertoja. Aina kun muistaa. Kolme alatiesynnytystä takana eikä mitään virtsalirahteluongelmia ikinä ole ollut.

Ei oikea jumppaaminen onnistu kuulilla, kun niitä harjoitteita pitää oikeasti tehdä useita kertoja päivässä. Miten pystyy useita kertoja päivän aikana laittaan ne kuulat paikoilleen ja sitten olla niiden kanssa ja vielä pestä ne. Melkoinen show ja ei semmoista jaksa tehdä usein.[/QUOTE]

Laitan kuulat aamupäivällä ja annan olla iltapäivään tai iltaan asti. Sillä tavoin emätinlihakset saavat harjoittelua touhutessani muuta, siis päivän askareita.

Yhteistyössä