Geishakuulat, apuja kaipaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NautintoHukassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NautintoHukassa

Vieras
Onko kellään ollu geishakuulia? Mä oon synnyttäny 3 lasta, nuorin on 5 v. Mul ei oo ikinä ollu virtsankarkailua eikä lirahteluja, mut nyt on ongelma se, että seksi ei tunnu missään. Elämäni aikana olen yhen yhdyntäorgasmin saanu, mut nyt se vähäkin tuntemus on hävinnyt. En osaa treenata lihaksia itte, siksi mietin geishakuulien ostoa.

Onko kukaan tilannut kaalimadosta? Siellä näyttäis olevan monia vaihtoehtoja. Mun miehellä on ISO ja paksu...****..... mut en siltikään saa siitä mitään nautintoa yhdynnässä...mies kyllä saa, mut en tiedä kuvittelenko vai meneekö siihenki enemmän aikaa nykyään :D

auttakaahan, kuulin et apteekistakin sais, ja instrumentariumista... mut mieluummin ostaisin netistä.... :p Millaset tällaseen löysään lörppöön ( :D ) olis hyvät, isot ja kevyet, isot ja painavat, pienet ja painavat vai pienet ja kevyet.... Kuinka kauan pidätte niitä aluksi sisällä?

Mä ostin kaalimadosta jotkut kuulat mutta en ole kertaakaan vielä käyttäny. Ei ole muka ehtiny..

Eikö ne pienemmät kuulat ole tehokkaammat, koska ne valahtavat helpommin ulos, täytyy käyttää enemmän lihasvoimaa siis että pysyvät sisällä.

Yhteistyössä