Geeli vai akryyli kynnet?

  • Viestiketjun aloittaja "Mä vaan"
  • Ensimmäinen viesti
Ihan luomukynnet :)
Hygienisemmat ja oikeasti kauniimmat.
Kynsistä muuten näkee ihmisen elintavat eli kuinka puhtaana pitää kehon sisäisesti.
Paljon kemikaaleja ja vähän rasvaa sisältävä ruoka haurastuttaa mm. kynnet halkeileviksi.
 
"höh"
ehdottomasti geelit, muttei niitä christrion vaan biosculpture!!!!! ei viilata omaa kynttä lainkaan, joten pysyy oma kynsi täysin terveenä! aivan loistavat ja pysyy ihan älyn hyvin! saman hintaiset ainakin täällä kuin nuo perusgeelit!
 
"Mä vaan"
Alkuperäinen kirjoittaja äitix4;22656502:
Ihan luomukynnet :)
Hygienisemmat ja oikeasti kauniimmat.
Kynsistä muuten näkee ihmisen elintavat eli kuinka puhtaana pitää kehon sisäisesti.
Paljon kemikaaleja ja vähän rasvaa sisältävä ruoka haurastuttaa mm. kynnet halkeileviksi.
Voi hyvää päivää :D
 
Huom harmaana
[QUOTE="joo";22656602]Jos kovetetaan uunissa, ne on geelit.[/QUOTE]

Ai?
Minulla on ollut geelikynnet todella kauan eikä KOSKAAN ole pistetty minnekään uuniin.
Tarkoitatko mahdollisesti UV-lakkausta?
 
"neiti"
Akryylit on kovemmat (ja jotkut väittää että kestävämmät). Itsellä ollut molemmat, tällä hetkellä geelit ja ihan yhtä hyvin nämäkin kestää.

Hinnoissa tosin on eroa. Tämän hetken hitti tuntuu olevan nuo geelit.
 
Mulla on geelit ja laittaja suositteli niitä ihan senkin takia et on hiukan anteeks antavammat kun akryylit sen suhteen et jos osuu johonkin niin ei napsahda niin herkästi poikki/irti. Mulla on ollu geelit nyt n. 1,5 vuotta ja yksi kynsi on mennyt koko aikana poikki ja mä oon kuitenkin tehnyt remppaa, puuhommia yms.
 
Mulla on ollut kans molemmat. Joskus oli akryylit ja nykyään geelit. Itse tykkään geeleistä enemmän ja ne ovat olleet mulla kestävämmät! Akryyleissä oman kynnen ja akryylin väliin pääsi joskus likaa ja se oli kyllä ruman näköistä! Musta geelit pysyy siistempänä koko huoltojen välin. Mä huollan kolmen viikon välein. Yhdellä mun kaverilla on akryyli-geeli seokset ja sillä pysyy jopa viisi viikkoa kynnet siistinä. Mulla kasvais kyllä viidessä viikossa jo ruman näköiseks... Mut eri ihmisille sopii erilaiset, ei muuta ku testaamaan!:)
 
iynoöiu
hormonit vaikuttaa siihen pysyvyyteen. toisilla ei pysy kumpikaan. toisilla toinen toimii paremmin. tosiasia on se että akryyli on kestävämpää. se muodostaa kovemman rakenteen ja tämä ei ole mielipide vaan fakta. tosiasia on myös se että akryyli on vaikeampi tehdä ja sen rakenteella on merkitystä siihen kuinka hyvin kynnet pysyvät ja mitää ne kestävät. geeli on anteeksiantavampi vain tekijälleen. geelit muovautuvat osittain itse ja ne on muokattavissa pidempään kuin akryyli. geelikynsi ei siis koskaan kovetu ilman sitä uv-valoa. akryyli vaan läpytellään sormelle ja se on ehdittävä muokata ennen kovettumista.
ulkonäkö ja malli tulisi molemmissa olla samanlainen eli jos jompikumpi näyttää luonnottomalta on tekijässä ollut jotain vikaa.
materialina ne ovat hyvinkin samankaltaista tavaraa. geeli on jo yhdistettyä akrylaattiseosta ja akryyli yhdistetään lopputuotteeksi tekovaiheessa.
 

Yhteistyössä