Eli mulla todettiin ranteessa nyt sit tuommoinen ganglio, jota itsekkin veikkailin.. TK lääkäri kyllä epäili sen olevan luu, vaikka kerroinkin ettei se siinä kauaa ole ollut, vaan tuli erään tapaturman jälkeen. Mut nyt sit tosiaan magneetti kuvissa varmistui ganglioksi ja hoitaja jolta kysyin tuloksia -kertoi että se nyt sit varmaan leikataan, mut että hoitava lääkri sitten kertoo enemmän. Kysyin sit et eikös niitä joskus tyhjennetä ruiskullakin, niin sanoi et joskus jos ovat pinnassa..Mainitsi kyllä ettei ymmärrä sitä lääkäri teksitiä siittä, ja et lääkäri haluaa itse jutella kanssani, ja yleensä ovat vaarattomia..
Tää nyt näkyy rannettta taivuttaessa kyl ihan selvästi, mut saa taivuttaa reippaasti. Vaivaa väliin enemmän ja esim. tietyt asennot on mahdottomia koska kipuvihlaisu on kova. Sit väliin epäilen sen painavan jotain hermoa kun kipu säteilee muualle käteen.
Lääkäri aika todennäköisesti menee ainakin kk päähän
Miten teillä muilla onko leikattu, ja miten on leikkauksen jälkeen mennyt, kauanko on joutunut kättä lepuuttaan, onko voinut oimia normaalisti..
Mietityttää vaan kun mulla on kaks pientä lasta täällä et mitenkäs sit niitä pystyy hoitamaan...
Tää nyt näkyy rannettta taivuttaessa kyl ihan selvästi, mut saa taivuttaa reippaasti. Vaivaa väliin enemmän ja esim. tietyt asennot on mahdottomia koska kipuvihlaisu on kova. Sit väliin epäilen sen painavan jotain hermoa kun kipu säteilee muualle käteen.
Lääkäri aika todennäköisesti menee ainakin kk päähän
Miten teillä muilla onko leikattu, ja miten on leikkauksen jälkeen mennyt, kauanko on joutunut kättä lepuuttaan, onko voinut oimia normaalisti..
Mietityttää vaan kun mulla on kaks pientä lasta täällä et mitenkäs sit niitä pystyy hoitamaan...