Galtsu pinoo taas huvin vuoks:)

  • Viestiketjun aloittaja perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti
perseinen
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja kehuakko pitäis..:
aina laitat pino kyssän kun lisäät omia uusia kuvia galleriaan
heh,pisti sama silmään ja arvasinki heti että uus kuva varmaan ap:lla taas galleriassa :D
Joo tosiaan. Eikö tuo ole jo jonkin sortin huomionkipeyttä ap:lta. Toisaalta tuollainen itsetietoisuus ja -varmuus on jo kadehdittavaa. Muistapa perhoinen; kauneus on aina katsojan silmässä. Toinen tykkää aidistä, toinen tyttärestä. Sinä ilmeisesti pidät itsestäsi ja erikoisesti ulkoisesta olemuksestasi.
 
perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja perseinen:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja kehuakko pitäis..:
aina laitat pino kyssän kun lisäät omia uusia kuvia galleriaan
heh,pisti sama silmään ja arvasinki heti että uus kuva varmaan ap:lla taas galleriassa :D
Joo tosiaan. Eikö tuo ole jo jonkin sortin huomionkipeyttä ap:lta. Toisaalta tuollainen itsetietoisuus ja -varmuus on jo kadehdittavaa. Muistapa perhoinen; kauneus on aina katsojan silmässä. Toinen tykkää aidistä, toinen tyttärestä. Sinä ilmeisesti pidät itsestäsi ja erikoisesti ulkoisesta olemuksestasi.
:LOL: ihan hillitön huomionkipeys joo menossa,oikeessa oot ;) :whistle:
 
Mun mielestä itse otetut räpsyt (siis itse kuvattu itseään) on maailman noloimpia :ashamed:
No tää ei nyt liittynyt oikeastaan tähän aiheeseen, tuli vaan galleriasta mieleen. Joillakin kun on 220 kuvaa ja kaikki on itse otettuja "poseja" :LOL:
 
perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Mun mielestä itse otetut räpsyt (siis itse kuvattu itseään) on maailman noloimpia :ashamed:
No tää ei nyt liittynyt oikeastaan tähän aiheeseen, tuli vaan galleriasta mieleen. Joillakin kun on 220 kuvaa ja kaikki on itse otettuja "poseja" :LOL:
mä tunnustan että suurin osa on ite otettuja,ja johtuu siitä koska musta ei koskaan kukaan ota kuvaa missään.Aina jos ollaan jossain reissussa se olen minä joka kamera kourassa kuljen ja otan muista,sit meikäläinen uupuu kaikista tilanne kuvista.Kovasti oon koittanut patistaa ukkoa että se vois ottaa tuon kuvaajan roolin joskus :D
 

Yhteistyössä