Öö lettujauheet, siis mihin tarvii vain lisätä vesi. Tai valmiit letut. Ja pyörittelin simiäni kun kerran näin valmiiksi paahdettuja leipiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Harmis:tai valmiiksi kuutioidut makkarat. Tosin nuo makkarat vois pilkkoa itsekin, mutta moniko mies sen tekisi??
Tää oli hauska. Eikö miehet siis kykeny pilkkomaan makkaraa siinä missä naisetkin?
Varmaan osaakin, vaan jos koku tekee harvoin ruokaa kotona niin onhan se kätevämpi ostaa 1 paketti kun alusta alkaen kaikki jauhot ja munat sun muut. Tai jos menee mökille vaikka.Alkuperäinen kirjoittaja Annilia:Just katoin ku joku kauppa mainosti valmis lettujauhetta.... eli vesi vaan sekaan!! Kyllä kai jokaisen luulis osaavan tehä lettutaikinan!?=)
Osaa, osaa, mutta mökillä verraton, kun kauppa on kaukana ja jääkaappi rajallinen kokonsa puolesta. maitoa ja munia saisi ostaa hirvittävät määrät ja jääkaappiin ei mahtuisi muuta. Kotona tietysti teen itse taikinan.Alkuperäinen kirjoittaja Annilia:Just katoin ku joku kauppa mainosti valmis lettujauhetta.... eli vesi vaan sekaan!! Kyllä kai jokaisen luulis osaavan tehä lettutaikinan!?=)
Musta ne on taas tosi hyvä juttu,kätevä ottaa mukaan kahvikermaksi kun tuolla reissaa termarin kanssa ...Joskus jopa ihan niiden takia käynyt lidissäAlkuperäinen kirjoittaja illuusia:Niin aivan, se tuntuu mun mielestä niin huvittavalta koska mä en sellaisia tarvitse, mut sun mammallesi ne kahvikermat taas ovat käteviä.Alkuperäinen kirjoittaja Karibian Aurinko:Minä kyllä tunnustan ostaneeni Lidlin pikku kermoja.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:No kaiken huippu on tosiaan HK:n sininen paloina purkissa!
Ja niitä pillejäkin jo ehdin taivastella miehelle..
Lidlissä mua aina jaksaa huvittaa ne yksittäin pakatut kahvikermat.
Tosin olen ostanut ne mammalleni jolla käy harvemmin kahvivieraita ja siten isompi kermapurkki jäisi happanemaan kun ei sitä oikeen muuhun tulisi käytettyä.. Niissä on aikasta pitkä päiväyskin..
Ja tässähän ketjussa se tuli jo huomattua että mikä on toisesta turhaa on toisesta tarpeellista! meitä on moneen junaan, ja hyvä niin!
Alkuperäinen kirjoittaja niin mut:Osaa, osaa, mutta mökillä verraton, kun kauppa on kaukana ja jääkaappi rajallinen kokonsa puolesta. maitoa ja munia saisi ostaa hirvittävät määrät ja jääkaappiin ei mahtuisi muuta. Kotona tietysti teen itse taikinan.Alkuperäinen kirjoittaja Annilia:Just katoin ku joku kauppa mainosti valmis lettujauhetta.... eli vesi vaan sekaan!! Kyllä kai jokaisen luulis osaavan tehä lettutaikinan!?=)
Valmiiksi pilkotut sipulit, perunat yms. kotona on turhia, mutta ravintolakeittiöiden pelastus.Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:valmiiksi suodatinpussissa oleva kahvi,valmiiksi pilkotut makkarapalat,pakastesipuli,valmiiksi paistettu pekoni,pilkotut pakastetut perunat keittoon ja paljon muita....
Äläs nyt, mun täti pystyi asumaan vuosia kotona saatuaan halvauksen kun sai ostettua lähes kaiken valmiiksi pilkottuna ja laitettuna.Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:valmiiksi suodatinpussissa oleva kahvi,valmiiksi pilkotut makkarapalat,pakastesipuli,valmiiksi paistettu pekoni,pilkotut pakastetut perunat keittoon ja paljon muita....