Galluppia: turhin elintarvikkeisiin liittyvä "tavara" kaupassa..?

Minä alotan.. ;)

Suodatinpussit joissa kahvinpurut mukana.. :eek: *siis onko joku oikeesti näin avuton?!* :D

Uutuutena hyllyssä huomasin pillit, mansikan ja suklaan makuiset ELI niiden läpi kun juo maitoa niin muuttuu sen makuiseksi, kummasta nyt sitten tykkääkään imeskellä! :eek: *ei enää kaakaojauheet riitä..* B)

Musta nää on kaikki ihan varteenotettavia :ashamed:
Eipä se mua haittaa, jos joku haluaa elämäänsä helpottaa.

Noita suodatinpussijuttuja voisin jopa ostaakin; me ei kumpikaan juoda kahvia, mutta vieraille toki keitetään.
Avattu kahvipaketti ei säily kauaa hyvänä (joo, tiedän että voi pakastaa), usein annankin sen vieraille mukaan tai joudun heittämään roskiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Musta nää on kaikki ihan varteenotettavia :ashamed:
Eipä se mua haittaa, jos joku haluaa elämäänsä helpottaa.

Noita suodatinpussijuttuja voisin jopa ostaakin; me ei kumpikaan juoda kahvia, mutta vieraille toki keitetään.
Avattu kahvipaketti ei säily kauaa hyvänä (joo, tiedän että voi pakastaa), usein annankin sen vieraille mukaan tai joudun heittämään roskiin.
mitäh??? voiks kahvia pakastaa? :eek: en ole ikinä kuullutkaan :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
No kaiken huippu on tosiaan HK:n sininen paloina purkissa!
Ja niitä pillejäkin jo ehdin taivastella miehelle.. :whistle: ;)
Lidlissä mua aina jaksaa huvittaa ne yksittäin pakatut kahvikermat.
Minä kyllä tunnustan ostaneeni Lidlin pikku kermoja.. :ashamed:
Tosin olen ostanut ne mammalleni jolla käy harvemmin kahvivieraita ja siten isompi kermapurkki jäisi happanemaan kun ei sitä oikeen muuhun tulisi käytettyä.. Niissä on aikasta pitkä päiväyskin..

Ja tässähän ketjussa se tuli jo huomattua että mikä on toisesta turhaa on toisesta tarpeellista! meitä on moneen junaan, ja hyvä niin! :)

Ne HK-makkarakuutiot ovat kyllä tosi hassuja. Samoin ne valmiiksi rikotut kananmunat, joita se Salovaaran Perttikin muistakseni aikoinaan mainosti.

Alkuperäinen kirjoittaja Karibian Aurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
No kaiken huippu on tosiaan HK:n sininen paloina purkissa!
Ja niitä pillejäkin jo ehdin taivastella miehelle.. :whistle: ;)
Lidlissä mua aina jaksaa huvittaa ne yksittäin pakatut kahvikermat.
Minä kyllä tunnustan ostaneeni Lidlin pikku kermoja.. :ashamed:
Tosin olen ostanut ne mammalleni jolla käy harvemmin kahvivieraita ja siten isompi kermapurkki jäisi happanemaan kun ei sitä oikeen muuhun tulisi käytettyä.. Niissä on aikasta pitkä päiväyskin..

Ja tässähän ketjussa se tuli jo huomattua että mikä on toisesta turhaa on toisesta tarpeellista! meitä on moneen junaan, ja hyvä niin! :)
Niin aivan, se tuntuu mun mielestä niin huvittavalta koska mä en sellaisia tarvitse, mut sun mammallesi ne kahvikermat taas ovat käteviä.
:D

Harmis
Nuo suodatinpussiin pakatut purut onkin varmaan tarkoitettu retkeilijöille samoin kuin yksittäin pakatut kermat (säilyvät varamaan paremmin, kun ovat avaamattomia ja käytetään vain se avattu) tai valmiiksi kuutioidut makkarat. Tosin nuo makkarat vois pilkkoa itsekin, mutta moniko mies sen tekisi??

Onks lopulta mikään turhuus, jos joku siitä jotenkin tarvii/käyttää??

harmis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
KARKIT!!!!!!!!!! niitä ei voi koskaan olla ostamatta ja sitten ne jää kaikenlisäksi ikävästi muistuttamaan olemasta olostaan vyötärölle......................
No nyt löytyi yks turhis ja vielä hyvin perusteltu : D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No nää valmispuurot, riisi ja mannapuuro, ja valmis perunasose. Ärsyttää, onko ihmiset niin laiskoja/avuttomia ettei itse osaa niitä kattilassa valmistaa..
Olen kai sitten laiska ja avuton, kun minusta nuo yksittäispakatut valmispuurot on tosi hyvä juttu. Minä olen meillä ainoa joka suostuu riisipuuroa syömään, ja minä taas rrrrakastan riisipuuroa. Tuntuu kamalalta tuhlaukselta alkaa keitellä koko kattilallista ihan vaan yhden annoksen takia. Plus että valmispuuron saa kätevästi mukaan vaikka töihin, missä on mikroaaltouuni... Kiirehän siinä tulisi jos pitäisi ruokatauolla alkaa puuroa keittelemään :)

Yhteistyössä