Galluppia pukeutumisesta (edellisestä ketjusta tuli mieleen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyyliä vai ei?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on melkein aina farkut, pillifarkut, bootcut tai farkkulegginsit, riippuen kengistä. Nyt talvella tykkään pillifarkuista ja pitkistä saappaista, kesällä pidän korkkareita tai sandaaleita. Mulla on pitkiä vartalonmyötäisiä paitoja, neuleita tai t-paitoja. Pitkän neuleen kanssa käytän vyötä, t-paitojen päällä on yleensä huppari. Ihan perustylsästi pukeudun. Mitään juhlavaatteita mulla ei edes ole, kun en käy juhlissa. On mulla yksi neulemekko talvijuhlia varten ja yksi kietaisumekko kesäjuhlia varten. Ikää on 50 vuotta.

legginsejä, tunikoita, mekkoja, farkkuja, suoria housuja, kauluspaitoja, neuleita, ihan mitä vain. Kaikkea löytyy joka lähtöön. Korkeat korot tai lattanat pohjat aivan sama, runsaat suuret korut tai yksi kaikkein rakkain koru kaulassa. Riippuu päivästä ja olosta.
Ainiin ikä on 38v

Viimeksi muokattu:
Enimmäkseen käytän erilaisia mekkoja ja tunikoita leggingsien/sukkisten/pilliharkkujen kanssa. Vaatevarastoon kuuluu myös yhden haaremihousut ja farkkuhameita, liivejä ja muutama maksineule.

Kotona sitten lökäpöksyissä, huppareissa jne. Villasukat on ehdottomat!

Jakkupukuja, suoriahousuja tai twinset-tyyppisiä neuleratkaisuja en käytä koskaan.

Mun vaatteet on 90-prosenttisesti mustia. Mausteena on hiukan petroolinsinistä, turkoosia, kirkkaanpunaista ja harmaata. Ei oikeastaan muita värejä.

Niin ja se ikä. 32 v. vielä kuukauden verran.

Viimeksi muokattu:
Käytän sellasii mitä nuoret nyt yleensä käyttää. Farkkuja, en nykyään enää leggareita, kun en tykkää, jos niissä ei ole taskuja ja että ne pussittaa polvista... Käytän huppareita ja neuleita, t-paitoja, 2/3 paitoja, toppeja ja pitkähihasia. Sellasia perus!

farkkuja, pitkiä & lyhyitä hameita, hihattomia toppeja, huppareita, perus trikoopaitoja, nahkatakkeja, samettijakkuja, korkokenkiä & tennareita.. lempivärit musta & violetti, korvissa lähes aina samat korvikset ja kaulassa sama koru ( soikea hopeariipus, jossa pitsikuvion keskellä musta kivi & 2 euron kolikon kokoiset hopearenkaat, joissa tummemman väriset pallot). nyt koti-asuna ihanan pehmeä musta mekko, jossa repaleiset liehukehihat & kiinniommeltu niittivyö sekä pinkit villasukat jaloissa...
tosin yleensä käytän kotona virttyneitä veluuripöksyjä joissa reikä haaruksissa :D niin ja ikää 30

Viimeksi muokattu:
Tyyli vaihtelee päivien mukaan.

Huono päivä: Vaaleanpunaiset yöhousut joissa lukee persauksessa Jorvin sairaala, venynyt liian suuri ja risa t- paita, villasukat ja päässä bandana- huivi. Jos pitää roskat viedä niin siihen päälle sit huppari. Käytössä myös pappa- keppi

Hyvä päivä (kuten esim. tänään): siniset farkut ja musta toppi, nilkkasukat ja vaaleanpunainen huppari. Ja tietenkin Thö Keppi

Bile- ilta: musta, mun mielestä sekavan oloinen toppi (peittää hyvin mun pläskit :D), mustat suorat housut ja pitkä takki sekä CATin työkengät. Ja ehdottomasti Thö Keppi.

Yleensä vaatteet valitsen sen mukaan, että saan ne päälle vaivatta ja vääntäytymättä mitä ihmeellisimpiin asentoihin. Niiden täytyy olla päällä mukavat, eikä niissä saa olla painavia tai puristavia saumoja. Kengät on aina nuo CATin työkengät. Tosin ne vaihtuu maihareihin kunhan sellaiset saan ostettua (suosituksen olen saanut teräskärkisiin kenkiin). Paidoista suosin helposti puettavia toppeja ja t- paitoja ja lisäksi huppareita joissa on isot taskut.

Olen lahjoittanut kaapistani verta itkien korkokenkäni ja hameeni eteenpäin seuraavalle sukupolvelle ja opetellut jo tällä iällä pukeutumaan kuin mummot. Tosin olen huomannut että tälläkin tyylillä saa miesten päät kääntymään. :laugh: ikää on se 35v :D

ps. selvennykseksi: pappa- keppi on yleisin kävelykeppi mitä vanhuksilla näkee, Thö Keppi on mustarunkoinen ja siinä on tosi hieno punainen marmorikuvioinen kahva

Hmmm.

Farkkuja- bootcutteja yleensä. Mulla on muhkeat reidet suhteessa sääriin joten mun mielestä pillifarkut näyttää ihan hirveiltä mun päälläni.
Hameita koetan pitää aina joskus, mutta tykkään lähinnä pitkistä ja ne on hankalat päällä työtä tehdessä. Kesällä käytän polven yläpuolellel ulottuvia kellohameita.
Huppareita on paljon, ihan tavallisia t paitoja pitkillä hihoilla ja lyhkäsillä.

Tyyli? Rock. Tai sinne päin. Naisellinen kuitenkin koetan olla, korkeita korkoja käytän yleensä, tai sitten puukenkiä.... pinkit reinotossut on pop kun aamuäree lompsii vähemmän virallisille retkille kaupungin keskustaan.

Farkkutakit ja nahkajakut, lyhyinä kiitos.

Jakut on ihan ok, kunhan ne istuu mun tyyliini-lyhyinä ja niukkoina yleensä- ei tarkoita silti että mikään pursuaa tai kiristää. Mustia suoria housujakin mulla on juhlatilaisuuksiin.

Mustaa ja pinkkiä tai fuksianpunaista, siinä kolme kovaa. Siniset ja violetit, yms kylmät ja murretut sävyt tai ihan kirkas vihreä. Niist mie pidän. Ja siitä mustasta.

Luokitelkaa miten tahdotte, white trashia saan kuulla olevani aina. Tällainen mä olen enkä muunlaiseksi aio mistään syystä muuttua- en iän enkä arvokkuuden vuoksi.
Jos mulla on liian 'fiiniä' päällä, mä tunnen oloni vain vaivautuneeksi ja hölmöksi, jotenkin valheelliseksi.
Musiikkimaku on ja pysyy ei sitäkään voi iän perusteella muuttaa mistä oikeasti tykkää.

Ikää 32 ja lisää tulee.

Viimeksi muokattu:
Muutamia äärimmäisiä poikkeustilanteita lukuunottamatta:

-lenkkarit, lantsarit, crocksit tai turvakengät.

-farkut, ratsastushousut tai farkkuratsastushousut. Kesällä myös farkuista nyrhityt shortsit.

-halpisketjujen hihattomia, lyhythihaisia tai pitkähihaisia trikoopaitoja, printillä tai ilman, mitä nyt milloinkin on sattunut halvalla saamaan.

-collegehuppareita, collegepaitoja, fleecetakkeja, villapooloja.

-Villasukkia, mahdollisimman pitkävartisia ja mahdollisimman värikkäitä, ja jos jalassa on turvakengät tai lenkkarit, ne sukkien varret on yleensä käännetty sillain säärystinmallisesti kenkien päälle.

-Talvella pipo. Aina. (Paitsi suihkussa ja nukkuessa.) Kesällä vihreä tai maastokuosinen duunarimallinen lippis aina päässä.

Ja se ikä meinas unohtua, 27.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä