Galluppia pukeutumisesta (edellisestä ketjusta tuli mieleen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyyliä vai ei?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mimmosiA vaan. Legginsseistä tykkään, niiden kanssa pitkistä paidoista. Kesällä tykkään niskantaakse sidottavista pitkistä mekoista. Yhdet pillifarkutkin mulla on. Sellaset äidin tekemät villalegginssit on mun suosikkihousut, sellaset raidalliset.
Ja netistä tilasin sikamakeet Emut.

Mulla ei tulla ikinä näkemään suoria, mustia housuja eikä minkäännäköisiä jakkuja.

Kaikenlaisia rytkyjä tulee päälle vedettyä, helpompi on sanoa mitä en päälle pistä esim. nahkahousut, napapaita, v-aukkoiset paidat, tuubitoppi.. noi nyt tuli ekana mieleen. 28v.

[QUOTE="salla";23047254]legginssejä,tregginssejä,pillifarkkuuja,neuleita,kireitä huppareita... uggit jalassa,kesäsin läpsyt,bilettäessä korkkarit :D ikää 26v[/QUOTE]

Niin ja tunikoita,pitkiä toppeja,vyötärö vöitä..

pillifarkut, mustat tai raidalliset, mustia, punaisia, outoja toppeja/paitoja joissa on joku niksi, pitkä musta nahkatakki tai vyötäröpituinen punainen toppatakki. Kenkinä joko punaiset tossut tai korkokengät.
kotona on nyt mustat pillifarkut, musta pitkähihainen joka jättää olkapäät paljaaks ja vanha virttynyt villatakki ja valko/keltaset villasukat :P
mä sekottelen tyylejä, punkkia,rokkia,goottia ja naisellisuutta ;)

Kohta 28 vuotta ja käytän paljon legginsit+löysä, pitkä paita+vyö yhdistelmiä. Kaikki farkkuni ovat pillifarkkuja, koska talvella käytän saappaita ja kesällä balleriinoja. Vaatteeni ostan Onlysta, Vero Modasta ja H&M:ltä. Ilmeisesti pukeudun kuin teinit, mutta enpä jaksa välittää muiden mielipiteistä.

pillifarkut, mustat tai raidalliset, mustia, punaisia, outoja toppeja/paitoja joissa on joku niksi, pitkä musta nahkatakki tai vyötäröpituinen punainen toppatakki. Kenkinä joko punaiset tossut tai korkokengät.
kotona on nyt mustat pillifarkut, musta pitkähihainen joka jättää olkapäät paljaaks ja vanha virttynyt villatakki ja valko/keltaset villasukat :P
mä sekottelen tyylejä, punkkia,rokkia,goottia ja naisellisuutta ;)

niijoo ikää ens kuussa 31

Perus kokoonpano on bootcut-farkut ja ihonmyötäinen yksivärinen t-paita. Hameita pidän myös silloin tällöin. Päälysvaatteina talvisin laskettelutakki, muulloin nahkatakki. Kenkinä aina joko matalapohjaiset streetkengät tai sandaalit/bellerinat. Nyt tosin ostin parit vähä korkeemmat kengät kesäks, saa nähdä tuleeko pidettyä.
Melko mitäänsanomaton tyyli. Värinä yleensä musta ja valkoinen, mutta nyt lapsen myötä on alkanu tarttua värikkäitäkin vaatteita mukaan kaupoista. :) En tykkää hienostella ollenkaan. Juhlapukeutuminen on sitten juhlia varten.

Perus kokoonpano on bootcut-farkut ja ihonmyötäinen yksivärinen t-paita. Hameita pidän myös silloin tällöin. Päälysvaatteina talvisin laskettelutakki, muulloin nahkatakki. Kenkinä aina joko matalapohjaiset streetkengät tai sandaalit/bellerinat. Nyt tosin ostin parit vähä korkeemmat kengät kesäks, saa nähdä tuleeko pidettyä.
Melko mitäänsanomaton tyyli. Värinä yleensä musta ja valkoinen, mutta nyt lapsen myötä on alkanu tarttua värikkäitäkin vaatteita mukaan kaupoista. :) En tykkää hienostella ollenkaan. Juhlapukeutuminen on sitten juhlia varten.

Joo ja ikä 21v.

Seuraan aika paljon muotia ja tulee pukeuduttua sen mukaan. Ei orjallisesti, mutta soveltaen ja valikoiden itselle sopivia juttuja. Iän mukana sitä menee trendivillityksiin vähän hitaammin mukaan, koska oma tyyli on vahvempi ja se on pysynyt samanlaisena niin kauan, että vanhat klassikot on käytössä uusilla päivityksillä vuosia. Asuinpaikan muutos on myös vaikuttanut tyyliin, olen nykyään käytännöllisempi pukeutuja kun asun Helsingissä, Lontoossa esim. säähän ei oikeastaan tarvinnut kiinnittää huomiota.
Olen 26-v.

Töissä yleensä farkut ja yläosana kauluspaita/t-paita/neule/neuletakki/tunika yhdistelmiä, kotona leggingsit/collegehousut ja trikoopaita. Riippuen vuodenajasta takkina on nahka-/toppa-/ villakangastakki tai trenssi tms., kenkinä maiharit, erilaisia saappaita korolla ja ilman sekä kesällä avokkaita tai jotain rennompia street-kenkiä. Lenkkeily- ja harrastusvaatteet erikseen. Juhlissakin yleensä joku housupuku tms. Hameissa en osaa olla ellei nyt jotain farkkuhametta lasketa. Ja yleensä tykkään lisätä asuun kuin asuun jonkun huivin. Ikää kohta 40-v.

Enimmäkseen käytän arkenakin hameita/mekkoja ja paksuja sukkiksia joko polvisukilla tai ilman näin talvella, jos ei ole kovin kovat pakkaset. Sitten siihen sopivaa yläosaa, rennommassa tilanteessa esim. istuvaa, pitkähköä hupparia tai sitten ihan jotain neuletta, toppia ja villatakkia ym. Välillä pidän myös farkkuja kapealla lahkella tai farkkuleggingsejä. Kenkinä on yleensä näin talviaikaan mun arkikorkkarit/nilkkurit tai neuleUggsit.

Juhlia, bileitä ym. vois taas olla enemmänkin, sillä niihin laitan AINA mekon. Ja niitä juhlamekkoja onkin sitten vino pino. :) Ja kenkärepertuaariakin on vaikka mulle jakaa.. :D

Treenaamaan lähdössä käytän aika usein velourhousuja ja jotain rentoa paitaa.

Rotsina talvella joko mun polvimittainen untsikka tai sitten joku villakangastakki tai sitten mun ikivanha talvirotsi, jossa helmassa ja hihoissa resorit.

Ja ikää on tänä vuonna 27.

Viimeksi muokattu:
ikä 26
kylmällä : töissä ja vapaalla (shoppailu, kaupat, kahvittelut ym) farkut ja paita. Yksityiskohtaa kaulakorulla/kaulahuivilla. Perseen peittävä musta kangastakki. Kenkinä joko korkkarit/saappaat tai jos paljon talsimista loskassa/lumessa niin tyylikkäästi vaelluskengät :D

lämpimällä: korkkarit tai jopa korolliset sandaalit, tennarit (töissä ei "pukukoodia"), caprit, farkut, hame (yli polven kuitenkin töissä :D)
Toppi ja siinä päällä kevyt paita. Kesätakki

kotona taas sitten toppi ja jotkut collarihousut.

ravintolassa mustat housut/farkut/hame ja joku kiva (lyhyt hihallinen) pusero.

Kaulakoru, rannekoru, sormus ja korvikset.

Viimeksi muokattu:
24v. Tyyli vaihtelee aika paljon riippun päivästä. Tykkään siististä business pukeutumisesta, mutta myöskin rennoista vaatteista ja esim. reikäsistä farkuista. Välillä on jalassa yli 10cm korkoa ja välillä taas tennarit. Tykkään myös kokeilla kaikkea uutta pukeutumissa. :)

pillifarkkuja tai leggareita ja mustia sappaita + tunika tai villatakki tai pitkä paitis tai pitkä t-paita tai pitkä villapaita

kesällä samalla tyylillä, muttta kenkinä tennarit jai sandaalit tms. tai pilvimitttaggarit ja hame ja toppi

ikää 48 v

tyyli vaihtelee pàivittàin. vaatekaapista lòytyy farkkuja, housuja, legginsejà monenmoisisilla materiaaleilla, minihameita, pitkià mekkoja, neuleita, paitoja, paitapuseroita, toppeja, villakangastakkia, nahkatakkeja, yms... leikittelen myòs asusteilla, vòillà, laukuilla ja kengillà.

ikàà: "tarpeeksi"

26v. Laidasta laitaan, useimmiten kaupungilla liikkuessa on joku siisti villakangastakki tms mutta joskus rennompi look jonkun toppatakin kanssa. Farkkuja mulla ei ole, jotain muita vartalonmyötäisiä housuja kyllä käytän. Joskus jopa legginsejä, mutta mieluummin pistän hameen alle (joita käytän kesällä käytännössä koko ajan tai sitten jotain kivoja shortseja) sukkikset. Tuubitoppeja (tosi kätevät imettäessäkin!) paljon ja niitten kanssa boleroita. Riippuu tilanteesta ja säästäkin, mihin ja miten on käytännöllisintä pukeutua..

Tavallisia ja tylsiä.
Kauppaan ja kylään farkut (hieman levenevillä lahkeilla mieluiten, ei ikinä pilli) ja lyhythihainen tai pitkähihainen peruspaita (mahdollisesti joku pusero/neule päälle).

Kotona collegehousut ja t-paita, tai pitkähihainen peruspaita.

Ei mitään hörsöjä, ei nappipaitoja/kauluspaitoja, ei "hauskoja" tekstipaitoja, ei kirjavia, ei mitään huomiota herättävää.

23v.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä