Galluppia.. LEMPIKIRJAILIJASI???

Anita Konkka: Hullun taivaassa (ja koko tuotanto)
Antti Hyryn kirjat
Marquesin Sadan vuoden yksinäisyys on ihana ja paras.
Lisäksi teen juuri matkaa suviseuroihin, tosin kotona. Käsissäni on Hannu Raittilan "Eikä minulta mitään puutu", huikea kirja Suomesta, uskonnosta, rakkaudesta ja sähköistämisestä...

Piika-äiti
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja Nocturne:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Tällä hetkellä Laila Hietamies
siis nykyisin Hirvisaari Laila.
Olen kans lukenut paljon.
No niinpä juuri, mutta kun juuri luen noita vanhempia (kannas-sarjaa uudemman kerran ) ja se Hietamies vaan jäi päähän :D
Mitäs oletko lukenut uusinta sarjaa?
Itse innolla luin ekan ja odotin jatkoa ja olin vähän pettynyt.
 
Lionheart
Dekkareiden ja yleensäkin jännityksen ystävä olen. King ja Koontz ovat aina vain hyviä, muita mainittavia ovat Ian Rankin, P. D. James, Ruth Rendell, Colin Dexter, Elisabeth George, Åsa Larsson, Henning Mankell.

Tuota Anna Janssonia onkin pitänyt kokeilla. Joltain palstalta bongasinSujata Masseyn Rei Shimura -dekkarit, ja hyvältä vaikuttaa ensimmäisen kirjan jälkeen.
 
jaana
Ehdoton ykkönen Diana Gabaldon ! Lukekaa ihmeessä Ylämaa-sarja ja ehdottomasti ilmestymisjärjestyksessä; Muukalainen, Sudenkorento, Matkantekijä, Syysrummut, Tuliristi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nocturne:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja Nocturne:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Tällä hetkellä Laila Hietamies
siis nykyisin Hirvisaari Laila.
Olen kans lukenut paljon.
No niinpä juuri, mutta kun juuri luen noita vanhempia (kannas-sarjaa uudemman kerran ) ja se Hietamies vaan jäi päähän :D
Mitäs oletko lukenut uusinta sarjaa?
Itse innolla luin ekan ja odotin jatkoa ja olin vähän pettynyt.
En ole sitä lukenut, en usko että siitä niin tykkäisin, tykkään eniten Kannas-, Lappeenranta-, Hamina ja Annisarjoista.
 

Yhteistyössä