...niin oletko koko ajan tietokoneen vieressä? Vai kirjaudutko sisään, kirjoittelet jotain, välillä käyt vaikka keittiössä tekemässä välipalat lapsille, sitten käväiset taas koneella, sitten piirrät lasten kanssa, olet taas hetken koneella, jne?
Mä toimin jälkimmäisellä tavalla. Tämä tiedoksi myös sille harmaalle, joka laittoi mulle yv:tä (ei toki harmaana vaan jollain juuri keksimällään nimimerkillä, sen niminen ei ole koskaan kirjoittanut palstalle mitään
) ja ihmetteli miten hunningolla mun lasten täytyykään olla, kun äiti on aina palstalla. Lapset voi hyvin, parahin perskärpäseni. Heidät on ruokittu tänään muutamaankin kertaan, heidän kanssaan on leikitty, heille on laitettu lastenmusiikkia soimaan koska he halusivat, heidät on käytetty suihkussa, hiukset ja hampaat on pesty, heille on luettu iltasadut, jne. Ja siinä sivussa olen tehnyt huomisen ruuan, siivoillut, laittanut pyykit kuivumaan ja kuivat pyykit kaappiin, katsonut telkkaria, jne. En suinkaan istu tässä koneen vieressä herkeämättä joka sekunti, vaikka perspörrääjäni niin tuntuu kuvittelevankin =).
Mitä siihen tulee että jossain gallupissa olin sanonut että lapset on tarhassa ja itse olin palstalla: mulla on läppäri nenän edessä kurssillakin, ja sitä saa vapaasti käyttää...eli huolesi siitä, että lapset on päivittäin pitkää päivää päiväkodissa mun istuessa koneella, on täysin turha.
Se vaan ihmetyttää, että ei kai kärpsy itse ole myös aina palstalla, kun ehtii seuraamaan mun liikkeitäni ja kirjaamaan ne tiimarivihkoonsa?
Mä toimin jälkimmäisellä tavalla. Tämä tiedoksi myös sille harmaalle, joka laittoi mulle yv:tä (ei toki harmaana vaan jollain juuri keksimällään nimimerkillä, sen niminen ei ole koskaan kirjoittanut palstalle mitään
Mitä siihen tulee että jossain gallupissa olin sanonut että lapset on tarhassa ja itse olin palstalla: mulla on läppäri nenän edessä kurssillakin, ja sitä saa vapaasti käyttää...eli huolesi siitä, että lapset on päivittäin pitkää päivää päiväkodissa mun istuessa koneella, on täysin turha.
Se vaan ihmetyttää, että ei kai kärpsy itse ole myös aina palstalla, kun ehtii seuraamaan mun liikkeitäni ja kirjaamaan ne tiimarivihkoonsa?