Galluppia: Kun olet palstalla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kowalski

Aktiivinen jäsen
14.07.2007
82 472
9
36
...niin oletko koko ajan tietokoneen vieressä? Vai kirjaudutko sisään, kirjoittelet jotain, välillä käyt vaikka keittiössä tekemässä välipalat lapsille, sitten käväiset taas koneella, sitten piirrät lasten kanssa, olet taas hetken koneella, jne?

Mä toimin jälkimmäisellä tavalla. Tämä tiedoksi myös sille harmaalle, joka laittoi mulle yv:tä (ei toki harmaana vaan jollain juuri keksimällään nimimerkillä, sen niminen ei ole koskaan kirjoittanut palstalle mitään :whistle: ) ja ihmetteli miten hunningolla mun lasten täytyykään olla, kun äiti on aina palstalla. Lapset voi hyvin, parahin perskärpäseni. Heidät on ruokittu tänään muutamaankin kertaan, heidän kanssaan on leikitty, heille on laitettu lastenmusiikkia soimaan koska he halusivat, heidät on käytetty suihkussa, hiukset ja hampaat on pesty, heille on luettu iltasadut, jne. Ja siinä sivussa olen tehnyt huomisen ruuan, siivoillut, laittanut pyykit kuivumaan ja kuivat pyykit kaappiin, katsonut telkkaria, jne. En suinkaan istu tässä koneen vieressä herkeämättä joka sekunti, vaikka perspörrääjäni niin tuntuu kuvittelevankin =).
Mitä siihen tulee että jossain gallupissa olin sanonut että lapset on tarhassa ja itse olin palstalla: mulla on läppäri nenän edessä kurssillakin, ja sitä saa vapaasti käyttää...eli huolesi siitä, että lapset on päivittäin pitkää päivää päiväkodissa mun istuessa koneella, on täysin turha.
Se vaan ihmetyttää, että ei kai kärpsy itse ole myös aina palstalla, kun ehtii seuraamaan mun liikkeitäni ja kirjaamaan ne tiimarivihkoonsa? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja pikkiriikkinen:
Onko sulle ihan oikeesti joku kehdannut laittaa yv:tä sun palstailusta...nyt on sit kaikki kuultu.Ja oikeesti, kiinnittääkö kukaan edes huomiota että kuinka paljon mikäkin nimimerkki palstailee?Ilmeisesti :D

Juu, mulla on fani B) .

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mulla on usein silleen että aamulla kirjaudun ja läppäri on koko päivän auki,se ei tod.tarkoita että istuisin koko ajan koneen äärellä :whistle:

Sama täällä.
Tosin läppäri kulkee usein mukana jos käyn syömässä jne. Eli aika hollilla on paösta koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mulla on usein silleen että aamulla kirjaudun ja läppäri on koko päivän auki,se ei tod.tarkoita että istuisin koko ajan koneen äärellä :whistle:

näin mullakin, tosin välillä päivittyy tuo profiilissa oleva kirjautumis aika, kun yvt menee kurkkaamaan ja sinne joutuu kirjautumaan jostain syystä uusiks..

ja oikeestikko joku tommossia yv viestejä lähettää? :o mahtaa olla tylsä elämä :/

Tällä palstallahan pysyy kirjautuneena vaikka maailman tappiin asti, jos ei sammuta konetta välillä. Kerhoista ja y-viesteistä kyllä tippuu aikaisemmin pois, mutta palstalle voi kirjoitella vaikka edellisestä kirjautumisesta olisi 3 kk. Ts jos ei vaivautuisi lukemaan y-viestejään, edellisestä kirjautumisesta voisi olla aikaa kuukausia ja edelleen vaan täällä kirjoittelisi mustana.

Jos siis "palstalla oleminen" tarkoittaa sitä, ettei tarvitse kirjautua uudestaan, saatan hyvinkin olla
- koneella
- tekemässä kotihommia
- töissä
- kaupassa
- koiran kanssa lenkilllä
- nukkumassa
- ulkomailla
- jne

Niinä päivinä, kun teen etätöitä ja palstailen töiden lomassa, kökötän kyllä tässä koneen ääressä. Ei ne duunit muuten tule tehtyä. Öitä lukuunottamatta harvemmin luen palstaa enempää kuin 5 minuuttia kerrallaan. Koko ajan kun on muutakin tekemistä.

Kyllähän tää voi olla auki montakin tuntia mutta en istu tässä välttämättä kuin 5-10 min kerrallaan. Voin käydä vaikka saunassa välillä, pelata lautapeliä tytön kanssa, tehdä ruokaa, kattoa telkkaria ja vaikka mitä ja välillä käydä palstalla vilasemassa mitä tapahtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkiriikkinen:
Onko sulle ihan oikeesti joku kehdannut laittaa yv:tä sun palstailusta...nyt on sit kaikki kuultu.Ja oikeesti, kiinnittääkö kukaan edes huomiota että kuinka paljon mikäkin nimimerkki palstailee?Ilmeisesti :D

Juu, mulla on fani B) .

wau...sun täytyy sit lähettää sille nimmarilla varustettu ihalijakuva=)

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:
Kyllähän tää voi olla auki montakin tuntia mutta en istu tässä välttämättä kuin 5-10 min kerrallaan. Voin käydä vaikka saunassa välillä, pelata lautapeliä tytön kanssa, tehdä ruokaa, kattoa telkkaria ja vaikka mitä ja välillä käydä palstalla vilasemassa mitä tapahtuu.

Just näin :D

:D mun on nyt pakko myöntää, että olen joskus miettinyt, että miten ap voi AINA olla palstalla samaan aikaan, kuin meikäläinen :D En seuraa kaikkien liikkeitä, enkä omaa tiimarivihkoa, mutta muutama nikki vain on jäänyt mieleen. En edes muiSta ap:n lapsilukua. Pähkäilyni jälkeen päädyin juuri siihen, että ap palstailee samalla tapaa, kuin minä, eli hypin tässä aika ajoin, pitkin päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Tällä palstallahan pysyy kirjautuneena vaikka maailman tappiin asti, jos ei sammuta konetta välillä. Kerhoista ja y-viesteistä kyllä tippuu aikaisemmin pois, mutta palstalle voi kirjoitella vaikka edellisestä kirjautumisesta olisi 3 kk. Ts jos ei vaivautuisi lukemaan y-viestejään, edellisestä kirjautumisesta voisi olla aikaa kuukausia ja edelleen vaan täällä kirjoittelisi mustana.

Jos siis "palstalla oleminen" tarkoittaa sitä, ettei tarvitse kirjautua uudestaan, saatan hyvinkin olla
- koneella
- tekemässä kotihommia
- töissä
- kaupassa
- nukkumassa
- ulkomailla
- jne

Niinä päivinä, kun teen etätöitä ja palstailen töiden lomassa, kökötän kyllä tässä koneen ääressä. Ei ne duunit muuten tule tehtyä. Öitä lukuunottamatta harvemmin luen palstaa enempää kuin 5 minuuttia kerrallaan. Koko ajan kun on muutakin tekemistä.

JAAHAS! Epäreilua. Mut viskataan aina välillä pihalle, ellen oo jokuseen tuntiin tässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Haluatko laittaa sen yksityisviestin minulle kopiona? =) Kopioi koko se kuvaruutu siinä, eli lähettäjä mukaan.

Ei siinä ollut mitään suoranaisesti loukkaavaa tai rumaa kielenkäyttöä tms. Eli en viitsi kannella modelle :saint: . Vielä ainakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

- koneella
- tekemässä kotihommia
- töissä
- kaupassa
- nukkumassa
- ulkomailla
- jne

JAAHAS! Epäreilua. Mut viskataan aina välillä pihalle, ellen oo jokuseen tuntiin tässä.

Ja mut viskataan pihalle jos käväisen pikaisesti jollain toisella sivulla.

Kun mä olen koneella, niin kyllä mä silloin olen koneella, enkä tee välissä muuta. Lapsia komentelen koneen äärestä milloin iltapalaa ottamaan, syömään, pukemaan, riisumaan, saunaan, milloin mitäkin. Isännällekin saatan tästä huudella ohjeita :D

No ei ihan, helppo tämä läppäri on nostaa sylistä pöydälle ja tehdä välissä jotain tähdellisempää.

Yhteistyössä