Galluppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naisille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naisille

Vieras
Tämä ei varsinaisesti kuulu kyllä tälle palstalle, mutta saadakseni ""normaaleista"" naisista otoksen (enkä hörhöistä) ;) olisin kiitollinen jos vastaisit.

Meillä oli siis miehen kanssa väittely siitä, kuinka yleistä on käydä kosmetologilla tms. poistamassa/siistimässä alapään karvoja. (lähinnä se vahaushomma, mitä ne tekee). Kiitos etukäteen!! Minä voin aloittaa...

28v, poistanut vain kotona höylällä ja pinseteillä.

Muoti ja kauneus? Tai ihmissuhteet?

No, kun kerran vastasin jo muutenkin niin: 32v, siistin itse (olen luonnon 'karvaton' joten sujuu helposti, muuten ehkä jopa kävisinkin kosmetologilla...)

Olen sekä hoitanut homman itse (kaikki mahdolliset keinot käyttänyt höyläyksestä voiteisiin) että käynyt kosmetologilla.

Kävisin itse asiassa vain kosmetologilla, jos ei pitäisi olla tällä hetkellä tarkka rahoista. Ja tiedän, että vaikka voisinkin nipistää menoja muusta ja kustantaa tuon homman ammattilaista käyttäen, mieheni mielestä se olisi kuitenkin turhaa rahan tuhlaamista.

No, hänellehän ei toisaalta kuulu, kuinka rahani käytän, mutta tiedän hänen tällä hetkellä lykkäävän omia unelmahnakintojaan, joten tuntuisi typerältä ""tuhlailla"" itse rahoja karvanpoistoon.

Joten hoidan siis homman itse, ja ihan hyvin tuloksin, vaikkakin välillä homma tuntuu työläältä, mutta mieluummin näen vaivan kuin annan paikkojen rehottaa, yök!!!

Yhteistyössä