Galluppi: Vakituisessa suhteessa elävät, miten usein harrastatte seksiä ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tyttönen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Esikoisen syntymän jälkeen väheni yhteen kertaan viikossa. Minä haluisin todellakin enemmän. Nyt odotan toista lasta ja nyt on kolmas seksitön viikko menossa, harmittaa kun ei mies anna niin en minä voi väkisinkään ottaa. Yhdessä ollaan oltu kaksi vuotta.

Vaihtelee. Joskus päivittäin, joskus vain 2-3 kerta kuussa.
Yhdessä 12 vuotta.

Yhtä halukkaita,
Meillä on vaan hiukan erilainen vireystaso varsinkin talvella.
Mies on iltatorkku ja aamuvirkku, mä toisin päin.
Ja tavataan harrastaa seksiä silloin kun lapset nukkuu...

Aika halukasta porukkaa täällä.

Meillä mies halukkaampi osapuoli. Sekstailukerrat vaihtelee, mutta 1-6 krt /kk. Yhdessä oltu 15 vuotta ja useampi lapsi. Usein väsy vie voiton.

[QUOTE="vieras";24286090]Aika tuoreita suhteita suurin osa noista joissa lähes päivittäin sekstaillaan...[/QUOTE]
Meinaatko, että pihtaaminen kannattaisi aloittaa heti suhteen alussa?

Vaihtelee, 1krt(viikko) joskus enemmän ja joskus parin viikon tauko.. Lapsia neljä. Mies on halukkaampi, yleensä mulla vie väsy voiton. Ehkä joskus taas reippaammin seksiä.

[QUOTE="vieras";24286462]Meinaatko, että pihtaaminen kannattaisi aloittaa heti suhteen alussa?[/QUOTE]

En, vaan sitä että huomaa että suhteet on tuoreita suurin osa, joissa päivittäin sekstaillaan!! Ja ketä nyt haluaa alkaa tarkotuksella "pihtaamaan", en ymmärrä....

[QUOTE="vieras";24286622]En, vaan sitä että huomaa että suhteet on tuoreita suurin osa, joissa päivittäin sekstaillaan!! Ja ketä nyt haluaa alkaa tarkotuksella "pihtaamaan", en ymmärrä....[/QUOTE]
Onko se sitten sulta pois, jos joku sekstailee päivittäin vielä vuosienkin yhdessäolon jälkeen?

[QUOTE="vieras";24286622]En, vaan sitä että huomaa että suhteet on tuoreita suurin osa, joissa päivittäin sekstaillaan!! Ja ketä nyt haluaa alkaa tarkotuksella "pihtaamaan", en ymmärrä....[/QUOTE]

eikös se nyt ole aika luonnollista, että petihommat kiinnostaa paljon enemmän tuoreessa kuin vakiintuneessa suhteessa =)

Yhteistyössä