Galluppi häistä

  • Viestiketjun aloittaja häitä suunnitteleva.
  • Ensimmäinen viesti
meidän maksoi vähän päälle 2000e ja vieraita oli 200. kesällä 2003.
tehtiin talkoilla kaikki. siksi niin halvalla. li bändit ja vuokratilat sun muut ja ruokaa oli paljon ja hyvää :p
ilman äitini suurta ja ihanaa ystäväpiiriä ei oltais häitä saatu aikaiseksi
 
rouvaliini harmaana
Me avioiduttin 1.9.2007 ja häät makso reilu 5000 ?. Tuo hinta sisältää myös häämatkan, mutta ei kuvia (hinta laskettu siis ennen kun tiedettiin kuvien hinta joka oli n. 133 ?). Vieraita oli 45.
 
Matkalle
Itse teimme paljon ja puvun mä teetin (joka oli halpa! ~250e), miehelle kaupasta. Pitopalvelusta täytekakku, kahvit, loput teimme itse (kustannuksia ehkä n.500e ). Ravintolassa pidimme häät, paikka oli hieno ja halpa (~500e, sisältäen pitopalvelun ). Sormus oli kai aika normaali hintainen (700e ). Lisäksi häämatka maksoi ehkä n.2500e.

Eli kokonaiskustannuksia tuli matkoineen kaikkineen n.4500e. Halusimme pitää pienet häät ja panostaa häämatkaamme enemmän. Meidän kahden päivähän se oli, emmekä halunneet maksaa itseämme kipeiksi vieraiden takia vaan hemmotellaksemme itseämme matkalla juhlan jälkeen :)
 
Matkailija
Alkuperäinen kirjoittaja Matkalle:
Itse teimme paljon ja puvun mä teetin (joka oli halpa! ~250e), miehelle kaupasta. Pitopalvelusta täytekakku, kahvit, loput teimme itse (kustannuksia ehkä n.500e ). Ravintolassa pidimme häät, paikka oli hieno ja halpa (~500e, sisältäen pitopalvelun ). Sormus oli kai aika normaali hintainen (700e ). Lisäksi häämatka maksoi ehkä n.2500e.

Eli kokonaiskustannuksia tuli matkoineen kaikkineen n.4500e. Halusimme pitää pienet häät ja panostaa häämatkaamme enemmän. Meidän kahden päivähän se oli, emmekä halunneet maksaa itseämme kipeiksi vieraiden takia vaan hemmotellaksemme itseämme matkalla juhlan jälkeen :)
Ai niin ja unohtui hääkuvat, ne olivat n.200e.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:
Meidän juhlien kokonaiskustannus oli varmaan n 700 e. Tämä sisältää kaiken: tilanvuokran, vaatteet, tarjoilut, sormuksen, koristelut... Vieraita n 60 ja meidäthän vihittiin lapsemme ristiäisissä.

JA ensimmäisät hääpäivää vietettiin tuossa lokakuun alussa :heart:
Tuhannesti onnea :flower:
Kiitos kovasti!! =)

 
WTF
2005 ja mentiin salassa. "häiden" jälkeen lähisukulaiset (6+me5) tuli kahveelle. kaiken kaikkiaan häihin meni ööööh... joku 1000? puvut, laivamatka ja tarjoilu... eli kallis vaikka salassa...
 

Yhteistyössä