T
tammi
Vieras
jos olisitte raskaana noin viikolla 20 ja rakenneultrassa paljastuisi että lapsi on pahasti kehitysvammainen eikä ehkä selviäs.Ottaisitteko keskeytyksen vai pitäisittekö lapsen?perusteluja..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Keskeytys ehdottomasti.
Ei ole lasta kohtaan oikeen antaa hänen kärsiä elämässä. Eikä minusta olisi vammaisen lapsen äidiksi, olen liian herkkä :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Keskeytys ehdottomasti.
Ei ole lasta kohtaan oikeen antaa hänen kärsiä elämässä. Eikä minusta olisi vammaisen lapsen äidiksi, olen liian herkkä :'(
Entä jos lapsi vammautuisi syntymässä? Tai jossain onnettomuudessa? Tai syntymän jälkeen paljastuisikin joku erikoinen kehitysvamma tmv?
Sittenhän se olisi vain pakko olla.
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Riippuu miten vaikeasti. Jos tiedetään, että heti kuolisi tai joutuisi hetken kitumaan niin kyllä abortoisin. Muutoin en näe ongelmaa.
Alkuperäinen kirjoittaja avantasia:Tää ei nyt oikeastaan liity tuohon kysymykseen,tai no tavallaan..Jos raskaus keskeytetään rv 20-22 niin saako lapsen haudata itse vai tuhkataanko se vai mitä sille tehdään.. :|
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja avantasia:Tää ei nyt oikeastaan liity tuohon kysymykseen,tai no tavallaan..Jos raskaus keskeytetään rv 20-22 niin saako lapsen haudata itse vai tuhkataanko se vai mitä sille tehdään.. :|
Yleistä käytäntöä en tiedä mutta kaverin vauva vietiin patologille ja sen jälkeen he hautasivat itse.
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Sitä mä pelkäänkin ja välillä se ihan ahdistaa. Sen kans olisi vaan tultava toimeen, enhän mä lasta silloin antaisi pois, vaan olisi pakko sopeutua tilanteeseen.