Gallup: Voileipäkakku vai täytekakku?

  • Viestiketjun aloittaja virvatuli
  • Ensimmäinen viesti
voiefeeia
Voileipäkakku. Mutta ei sellainen, mikä on kyllästetty majoneesilla tai italiansalaatilla. Hyi hlvetti, yhtä italiansalaattikakkua olen maistanu enkä maista kyllä toista :x
 
ei kai
Voileipäkakku.



Mutta jos teet kalakakun, älä missään nimessä laita sinne tonnikalaa ja lohta yhtäaikaa. Se on kamalaa.
kukaan noi teekkään, johan se kuulostaakin aivan kamalalta.

Itse olen syönyt voileipäkakkua missä on kolme täytekerrosta missä yhdessä on jokin liha ja kahdessa tahmeaa kanamunatahanaa. Hyi vittu, se se vasta kamalaa olikin kun oli niin saamarin kuivaakin vielä.
 
"piip"
En tykkää kummastakaan. :p Täytekakussa eniten tökkii kermavaahto, voileipäkakussa leivän 'mössöisyys'.

Mutta jos siis jompakumpaa kohteliasuudesta otan, niin täytekakkua.
 
"miemie"
Täytekakku. En ole koskaan ollut voileipäkakun perään. Onhan se hyvää ja saan sitä noin kerran kymmenessä vuodessa vain, mut kuitenkaan ei sinänsä houkuta niin kuin täytekakku :)
 
kahvikirahvi
kukaan noi teekkään, johan se kuulostaakin aivan kamalalta.

Itse olen syönyt voileipäkakkua missä on kolme täytekerrosta missä yhdessä on jokin liha ja kahdessa tahmeaa kanamunatahanaa. Hyi vittu, se se vasta kamalaa olikin kun oli niin saamarin kuivaakin vielä.
Toivottavasti ei toista kertaa teekään, mutta ihan todella oon syönyt tollasta voileipäkakkua.
 
makeaa mahan täydeltä
No täytekakku!!!!! Mun mielestä voileipäkakku on pelkästään ajatuksena jo niin kuvottava että niskavillat menee pystyyn, hyhh! En oo varmaan tainnut edes koskaan syödä voileipäkakkua, koska mun mielestä se idea on vaan niin etova.
 

Yhteistyössä