Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KatariinaVaan:Nämä uskomukset on aika jänniä juttua =)
Meille neuvolassa taas sanottiin että pojan syke on loppuvaiheessa hitaampia,koska pojat ovat keskimäärin isompia syntyessään ja siksi syke hidastuu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 77mm:Alkuperäinen kirjoittaja KatariinaVaan:Nämä uskomukset on aika jänniä juttua =)
Meille neuvolassa taas sanottiin että pojan syke on loppuvaiheessa hitaampia,koska pojat ovat keskimäärin isompia syntyessään ja siksi syke hidastuu![]()
Meillä tämä ei ainakaan pitänyt paikkaansa. Kuopuksella oli sykkeet viimeisillä äitiysneuvolakäynneillä 150-170 ja poika oli syntyessään 4385 g ja 54 cm.
Alkuperäinen kirjoittaja KatariinaVaan:Alkuperäinen kirjoittaja 77mm:Alkuperäinen kirjoittaja KatariinaVaan:Nämä uskomukset on aika jänniä juttua =)
Meillä tämä ei ainakaan pitänyt paikkaansa. Kuopuksella oli sykkeet viimeisillä äitiysneuvolakäynneillä 150-170 ja poika oli syntyessään 4385 g ja 54 cm.
Ei toki,enhän sanonut tämän olevan faktaa.Vaan kerroin itse kuulemani "legendan" vauvan syke+sukupuoli keskusteluun.
Itse en usko nuihin laisinkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja 77mm:Alkuperäinen kirjoittaja KatariinaVaan:Alkuperäinen kirjoittaja 77mm:Alkuperäinen kirjoittaja KatariinaVaan:Nämä uskomukset on aika jänniä juttua =)
Ei toki,enhän sanonut tämän olevan faktaa.Vaan kerroin itse kuulemani "legendan" vauvan syke+sukupuoli keskusteluun.
Itse en usko nuihin laisinkaan.
Juu, näin käsitinkin. Oli vaan ihan pakko kommentoida kun meni juuri päinvastoin.
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Humpuukiahan tuo, mutta kiva niitä on miettiä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Humpuukiahan tuo, mutta kiva niitä on miettiä![]()
![]()
on toki, ja sitä tuli itsekin tehtyä toisessa odotuksessa![]()
nyt ei osaa enää muuta odottaakaan kuin poikaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Humpuukiahan tuo, mutta kiva niitä on miettiä![]()
![]()
on toki, ja sitä tuli itsekin tehtyä toisessa odotuksessa![]()
nyt ei osaa enää muuta odottaakaan kuin poikaa![]()