Gallup: vauvan laskeutumisesta, syntymästä jne..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tylsistynyt ja utelias :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tylsistynyt ja utelias :)

Vieras
Ettei tylsäksi kävisi niin keskustellaampas tästä vaihteeksi :D

Koska vauva laskeutui? Koska kiinnittyi(huomaako tän muuten itse?)? Koska syntyi ja miten synnytys käynnistyi? "Varoitteliko" synnytys etukäteen, että osasitko varautua tai jälkikäteen ajattelit että se viittasikin lähestyvään synnytykseen?

Täälä on menossa rv 37, vauva on laskeutunut, mutta ei kiinnittynyt (kai). Tekee tosi kipeää kun vauva poraa päätä lantioon. Kaikki liikkuminen aiheuttaa supistelua, mutta ei paikallaankaan ole helppoa, öisin tulee ihme kipu kramppeja masuun ja ajoittain menkka särkyä selässä..huoh. Onneksi enää maks 6vk? :D

Mulla laskeutunut aina siinä 36-37, ja esikoinen kiinnittyi rv 38. Muut eivät ole kiinnittyneet ennen syntymää. Kiinittymistä en huomannut ite, terkka huomasi neuvolassa. Laskeutumisen huomaa kyllä. |O |O |O

Niin ja kaikki 3 syntyneet rv 42 käynnistettynä. :headwall:

Mä en tienny kiinnittymisestä ite,neuvolantäti kokeili käsillään ja paukautti että näyttää olevan kiinnittyny :D Ja aih,muistan ton poraamisen tunteen,ei kovin miellyttävän tuntuista todellakaan!
Mulla synnytys ei enteillyt,paitsi...nyt kun miettii niin mulle nousi sinä päivänä kun lähin synnärille,niin korkee kuume ja infektiotaso vai mikä se nyt on kun näkyy verestä niin nousi taivaisiin..Liekkö sillä ollut vaikutusta että lapsivesi oli sitten vihreää,vai mikä lie nosti kuumeen.Luonto hoisi tavallaan asian siihen pisteeseen että vauvan oli aika syntyä eikä olla siel masussa enään kun vesi vihreetä ja puuroa.Voisin ehkä kuvitella asian olleen näin.

Esikoinen syntyi jo 36+6 joten ei ollut laskeutunut eikä kiinnittynyt, vedet vaan meni ja sit leikattiin. Tämä kakkonen syntyi 38+3 ja vedet meni tälläkin kertaa eikä vauva ollut laskeutunut edes siinä vaiheessa kun olin 10cm auki. Kummastakaan ei varoitellut etukäteen.

vauva oli laskeutunut n vkolla 35, kiinnittynyt siitä viikon päästä, synnytys käynnistettiin 38+3 puhkaisemalla kalvot ja hätäsektioon mentiin siitä 7 tunnin päästä. ai niin ja supisteli kipeästi jo viikosta 25, joten oikein odotin että millon syntyy =).

Yhteistyössä