Gallup: Vakoiletko/stalkkaatko Facebookissa?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"VIERAS"
en tietääkseni, ja näkeehän noi uusimmat tapahtumat ilman vakoilemistakin.
Itse olen kyllä muuttanut statuspäivityksiäni aika mitäänsanomattomaksi kun kerran kävi ilmi että yksi englantilaisista kavereistani käänsi mun suomenkieliset päivitykset google kääntäjällä, itse vielä kertoi...jotenkin ei tuntunut kamalan kivalta
Miksi ei? Mulla se kääntäjä on ainakin siinä sivun yläpuolella ja käännä Ranskalaisen kaverini juttuja välillä

niin ja Madicken, sinähän kirjoitat usein ruotsiksi, ja koska olen alunperin kaksikielisestä perheestä, ruotsin ymmärtäminen ei tuota merkittäviä ongelmia, joskus on kuitenkin käynyt että jotain sanaa en ole tiennyt, mutta en ole kyllä alkanut käyttää google kääntäjäkään :)

.....
En, paitsi uuden kaverin tiedot ja kuvat syynään tarkkaan aina läpi, siis jos on vähänkään kiinnostava tyyppi. Niitä tietoja lukemalla voi oppia uusia ja yllättäviäkin asioita.

[QUOTE="VIERAS";24203481]Miksi ei? Mulla se kääntäjä on ainakin siinä sivun yläpuolella ja käännä Ranskalaisen kaverini juttuja välillä[/QUOTE]

no mua ei kai sitten kiinnosta riittävästi kaikkein ihmisten jutut...ja olen olettanut ettei kaikkia kiinnosta mun jutut hirveän paljon, ne on yleensä ne vakiot jotka lukee ja kommentoi :)

[QUOTE="...";24203468]samaa mietin??? mistä sä sen tiedät???[/QUOTE]

Juuri siitä, että itse laittaa viestiä aina kun mulle on tullut kuviin kommentti lisää.. Nykyisin tosin kyseinen henkilö blokattuna.. Tuntuu että täällä on monella hiekkaa väärässä paikassa kun yritetään heti vääntää asioita huonoon suuntaan.. Hohhoijaa..

Juuri siitä, että itse laittaa viestiä aina kun mulle on tullut kuviin kommentti lisää.. Nykyisin tosin kyseinen henkilö blokattuna.. Tuntuu että täällä on monella hiekkaa väärässä paikassa kun yritetään heti vääntää asioita huonoon suuntaan.. Hohhoijaa..
Anteeksi nyt kun vielä kysyn, mutta mihin siis laittaa viestiä ja miten näkee ne kuvasi, jos et ole hänen kaverinsa, eikä hän näe seinääsi? Ymmärsinkö nyt jotain väärin?

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24206323:
Anteeksi nyt kun vielä kysyn, mutta mihin siis laittaa viestiä ja miten näkee ne kuvasi, jos et ole hänen kaverinsa, eikä hän näe seinääsi? Ymmärsinkö nyt jotain väärin?
Anteeksi epäselvyyteni. Aikasemmin osa kuvista näkyi kavereitten kavereille (eli myös tällä naiselle). Silloin tämä nainen oli käynyt lähes päivittäin katsomassa näitä kuvia ja kommentteja. Sen jälkeen laittoi minulle inboxiin viestiä että tämä ja tämä henkilö oli kirjoittanut minulle sitä ja tätä jne. Nainen oli hyvin mustasukkainen ja tahtoi exänsä takaisin... Siitä tämä kaikki. Lopulta kyllästyin ja blokkasin naisen. Hän ei siis koskaan ole nähnyt seinääni.. Nykyisin kaikki on rajattu nähtäväksi vain kavereille ja osa tiedoista on nähtävillä vain pienelle kaveriryhmälle.
Oliko nyt tarpeeksi selkeetä :) Huonosti osaan selittää asioita.. Nyt tämä tästä aiheesta :)

Vierasmä
Kyllä mä käyn kurkkaamassa valokuvia ihan kaikista, joita vain pääsen katsomaan. Jopa tytärteni kavereista, jos vaan mua sattuu sillä hetkellä huvittaan :D Itsepähän ne ovat sinne ne laittaneet ja estot saa kyllä päälle halutessaan. Jos se on vakoilua, niin sitten mä vakoilen.
Yksikin tietämäni tosi kiva poika joi kuvissa kaljaa!! :D

Stalkkaaminen, onko se vainoamista? Sitä en kuitenkaan tee.

"vieras"
En kyllä ymmärrä, miten siellä voi stalkata...Jos joku on kaverisi ja näät hänrn seinänsä luvalla, mitä ihmeen stalkkaamista se on...? :O
Muiden seiniä taas ei voi nähdä. Lähes kaikkio vat salanneet seinänsä.

"riesa"
Mä käyn mieheni tunnuksilla stalkkaamassa yhtä muijaa joka on varsinainen satutäti. Saan aina hyvät naurut kun käyn lukee mitä se on milloinkin satuillu :D Se oli ennen mun kaverilistalla mutta se poisti mut kerran kommentoin sille vähän niitä sen juttuja. Harmittaa, se oli viihdyttävä tapaus. Onneksi on nuo miehen tunnukset, buahahaa :D :D

Yhteistyössä