"..."
samaa mietin??? mistä sä sen tiedät???Mistä tiedät että käy katselemassa kuvia? Kertooko tämän aina kun on käynyt
samaa mietin??? mistä sä sen tiedät???Mistä tiedät että käy katselemassa kuvia? Kertooko tämän aina kun on käynyt
Miksi ei? Mulla se kääntäjä on ainakin siinä sivun yläpuolella ja käännä Ranskalaisen kaverini juttuja välilläen tietääkseni, ja näkeehän noi uusimmat tapahtumat ilman vakoilemistakin.
Itse olen kyllä muuttanut statuspäivityksiäni aika mitäänsanomattomaksi kun kerran kävi ilmi että yksi englantilaisista kavereistani käänsi mun suomenkieliset päivitykset google kääntäjällä, itse vielä kertoi...jotenkin ei tuntunut kamalan kivalta
Anteeksi nyt kun vielä kysyn, mutta mihin siis laittaa viestiä ja miten näkee ne kuvasi, jos et ole hänen kaverinsa, eikä hän näe seinääsi? Ymmärsinkö nyt jotain väärin?Juuri siitä, että itse laittaa viestiä aina kun mulle on tullut kuviin kommentti lisää.. Nykyisin tosin kyseinen henkilö blokattuna.. Tuntuu että täällä on monella hiekkaa väärässä paikassa kun yritetään heti vääntää asioita huonoon suuntaan.. Hohhoijaa..
Anteeksi epäselvyyteni. Aikasemmin osa kuvista näkyi kavereitten kavereille (eli myös tällä naiselle). Silloin tämä nainen oli käynyt lähes päivittäin katsomassa näitä kuvia ja kommentteja. Sen jälkeen laittoi minulle inboxiin viestiä että tämä ja tämä henkilö oli kirjoittanut minulle sitä ja tätä jne. Nainen oli hyvin mustasukkainen ja tahtoi exänsä takaisin... Siitä tämä kaikki. Lopulta kyllästyin ja blokkasin naisen. Hän ei siis koskaan ole nähnyt seinääni.. Nykyisin kaikki on rajattu nähtäväksi vain kavereille ja osa tiedoista on nähtävillä vain pienelle kaveriryhmälle.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24206323:Anteeksi nyt kun vielä kysyn, mutta mihin siis laittaa viestiä ja miten näkee ne kuvasi, jos et ole hänen kaverinsa, eikä hän näe seinääsi? Ymmärsinkö nyt jotain väärin?