Esikoisesta säännölliset pupparit alkoi aamulla 6.1.2009, päivan mittaan koveni. Mentiin näytille illalla 18.30 aikaan, ja sormelle auki, ja 1.5cm kanavaa. Ja supistukset oli jo todella kipeitä ja tullu säännöllisesti aamusta asti.
Saliin olisin päässy, mutta halusin viel kotiin. No, klo 23 takas sairaalaan, ja oottelua 4 tuntia ennenku pääsin saliin, koska oli ruuhkaa.
Salissa oltii joskus 03.00 aikaan, ja sain epiduraalin...siinä samassa meni sit lapsiveet.
Oottelua, oottelun perään, kunnes olin puolilta päivin 10cm auki, mutta en tuntenu ponnistamisen tarvetta kun olin niin puutunut epiduraalista.
Kätilö sanoi että voin ponnitella omaan tahtiin. Siinä sitte ponnistelin tuntematta mitää.
Kätilö alkoi siinä laittaa tavaroita valmiiksi, ja sanoi että nyt otetaan vauva ulos maailmaan, koska olin ollut niin kauan 10cm auki ilman mitää tuntemuksia.
9min. ponnituksen jälkee tuli tyttö maailmaan pistein 9-9-9. 3860g rakkautta ja 50cm pituutta. 7.1.2009 klo 14.09 rv 41+3
:heart:
Nyt on toinen raskaus menossa rv 38+5, katsotaan millaisen tarinan tämä saa aikaiseksi