Gallup: Suostuuko sinun miehesi ostamaan sinulle siteitä?

  • Viestiketjun aloittaja "oikea ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"..."
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";27136372]No ei mieheni minua mihinkään huoneeseen lukitse se olisi jo sairasta.[/QUOTE]

Sanoa muuta. Mutta eipä ole paljon vaihtoehtoja, uhraa mulle kuitenkin rullakeban kerran viikossa ja saan kahvinkeittovapaan kerran kahdessa.
 
vrs
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";27136566]No minä en halua mitään ylimääräistä sisälle joten kuukuppi tai tamponi ei käy.[/QUOTE]

Kestositeiden teko on helppoa ja niitä voi tehdä vanhoista, jo käyttökelvottomista vaatteista.
 
her
ostaa, jos pyydän. On ostanut myös hiivalääkettä, raskaustestejä, kondomeja jne jne. Miksi ei ostais?! Ostan itsekin, mutta kuka nyt liikenteessä sattuu olemaan tuo mitä tarvitaan.
 
Mun mies ostaa, mutta yleensä se tuo jotain pikkuhousunsuojia ja eihän ne auta mihinkään. Mitään kuppihärveliä en oo toosaani kokeillut tunkea, mahtaisko se toimiakaan. Onko niitä semmosia XL-koon kuukulhoja? Tai kuuämpäriä?
 
"oikea ammattivalittaja"
Mies sanoo että mies on tossun alla ja naisellinen jos ostaa sidepaketteja siksi hän ei suostu. Yllättävää että täällä näin moni väittää että mies hakee en usko että suurin osa niitä ostaa.
 
Ostaa se ihan mitä pyydän. Tosin tänään ihan kokeilumielessä pyysin että ostaa vuoden siteet (12pkt) samalla kun käy ostamassa tupareihin juomia ja syötävää. Siihen ei suostunut. Olisihan tuo varsin hupaisa näky kun kaljalaatikoiden välissä hihnalla liukuisi 12 pakettia Libressen goodnightia:)
 
VittumaisenVeikee
Sano sille miehelles että parempi tossun alla kuin taivasalla. Tai voithan sä kokeilla vaikka sammalta? Luulisi sen olevan sen verran imukykyinen ettei sohvan pesuun tarvii alkaa. Mitenkäs sitten menkkojen aikana jos sulla ei oo siteitä ja et voi istua sohvalla niin istutko aina kerran kuussa lattialla? Vai seisot paikoillasi allasi sanomalehti johon vuotaa?
 
VittumaisenVeikee
Tuli vaan mieleen että tuo kissanhiekkahan on aika imukykyistä joten voisko sun miehes sitä ostaa sitten? Vähän ikävälle se varmaan tuntuisi mutta ei ainakaan joka paikka olisi veressä.
 
VittumaisenVeikee
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";27139058]Mies vuoraa huonekalut sanomalehdellä millä istun näin hän tekee. Tosimies ei rättejä osta sitä mieltä mies on haluaa että menen sterilisaatioon.[/QUOTE]

No tunge vaikka sukka sinne pyhimpään sitten. Sen voit ainakin pestä koneessa. Ja kun laitat puukapustan siihen sukkaan niin saat dildon samaan hintaan, ei aina hiertäis suakaan kun vähän ois äksöniä päivässä.
 

Yhteistyössä