gallup:sexistä?

  • Viestiketjun aloittaja aktiivinen äippä
  • Ensimmäinen viesti
alle keskiarvon
Meillä "harrastetaan" seksiä noin kerran viikossa. Jos oikein hormonit hyrrää niin kaksi kertaa. Yhdessä ollaan oltu kohta 16 vuotta, mutta rakastetaan toisiamme vuosi vuodelta enemmän.
Olen samaa mieltä kuin edellä että ei niitä kertoja niin hirveästi tarvitse laskea. Jokaisella parilla on oma rytminsä ja jos rytmit käy yhteen ja molempien on hyvä, niin mikä sen parempi. Jotkut naiskentelee joka päivä, toiset kerran kuussa. Ei ne miehetkään aina jaksa, on stressiä ja väsyttää. Joten antakee armoo itsellenne ja kumppanillenne! :heart:
 
tilastoihme
Meillä taas on jotenkin ihmeellistä ja mennään mun mielenliikkeiden mukaan.

Toisinaan ei ole seksiä moneen viikkoon ja sitten taas on monta kertaa päivässä ja kun mies ei enää jaksa niin vonkaan vielä vähän lisää. Yhdessä oltu jo vuosia eikä tilanne miestä haittaa (kyselin sitä joskus). Välillä vaan ei tee mieli seksiä ja välillä taas ei tekisikää mieli mitään muuta.
 
reilut viisi vuotta ollaan oltu yhdessä ja seksielämä on aina ollut yhtä ihanaa!tää on vaan itsestään menny näin,lapsia tullut 3kpl.tosin mies melko huomaavainen ja tosi useesti sanotaan rakastavamme toisiamme.ollut yksi paha riita,mutta siitäkin yli päästy.miehen ansiosta kun itse olen pikkasen tulinen luonne.mies taas rauhallinen.ja mikä on tainnut olla tärkeintä on puhuminen :heart:
 
ennen esikoista päivittäin joskus kahdestikin.Toki joskus ei jaksanut.Esikoisen tultua on kaikki tilaisuudet hyödynnetty niitä ei vain paljoa ole mutta sen verran kuitenkin ollut että kakkonen saatu alulle.Tai siis esikoinen 9,5kk ja masukki rv 32.
 

Yhteistyössä