GALLUP raskaanaoleville

HEI!
Moniko teistä on lopettanut pillerit ja lähes samantien alkanut oottaan vauvaa? sillä vaan kysyn kun itse en edes uskalla heti alkaa yrittään kun viimeks tuli kesken kun raskauduin heti toka pillerittömästä kierrosta...
onkos tääl ketään sellasta jolla on joskus käynyt niin että on tullut kesken samalla tavalla kuin mulla, mutta sitten seuraavan kerran kun on lopettanut pillerit ja alkanut samantien oottamaan, niin ei oo tullut kesken?
 
Minä kans tulin heti raskaaksi lopettuani pillerit =) kävi niin että tyhmyyttäni lopetin pillereiden ottamisen kesken liuskan, mutta niin sitä sitten oltiinkin jo melkein heti viimeisen pillerin ottamisen jälkeen raskaana. Viikko 9+5 menossa ja kaikki hyvin (koputtaa puuta) :D
 
Heti tärppäsi ja se on tuntunut suurelta ihmeeltä minulle, jonka kierto on ollut niin epäsäännöllistä, että kun aiemmin pidin taukoa pillereistä minulta loppui menkat kokonaan :eek: ja onpaa gynekin joskus arvellut että ovuloinkohan ollenkaan. No, OVULOIN! =)
 
Meillä työstettiin puolitoista vuotta ennen kuin tärppäsi. Aika tutkimuksiin olisi ollut edessä syksyllä -07 ja kesäkuun alussa plussasin. Menkat olivat poissa pillereiden lopettamisen jälkeen yli puoli vuotta. En enää koskaan ala käyttämään moisia hormonipommeja... :eek: Meidän masuvauva on muuten osuvasti varmuudella saanut alkunsa vappuna eli työläisten juhlapäivänä. Kyllä tätä varten "töitä" tehtiinkin... :whistle: Nyt rv 38+4. :heart:
 
Ekasta kierrosta tärppäs ja nyt rv 11+6 ja kaikki toistaiseksi hyvin. Yksiäkään luomumenkkoja ei siis tullut... Esikoinen oli vahinko (ilm. kumi puhkesi) ja olin tuolloin ollut ilman pillereitä n. 4-5kk kun aiheuttivat tuolloin niin kamalia mielialavaihteluita ja raivareita... Näemmä olen aika helposti raskautuvaa sorttia :D
 

Yhteistyössä