Gallup: Rakastatko puolisoasi?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Rakastan ehdottomasti! Syksyllä tulee 9 vuotta täyteen yhteiseloa, joista 3 vuotta naimisissa. Ei aina ole ollut helppoa rakastaa, mutta eteenpäin vaan ollaan katsottu yhdessä. Viimeksi eilen istuttiin keittiön pöydän ääressä keskusteltiin parisuhteemme epäkohdista ja etsittiin kompromissia/ratkaisuja asioihin. Teki hyvää keskustella asiat halki, vaikka eihän se kivaa ole puhua omista huonoista puolista ja myöntää, että niitäkin on olemassa.. :saint: ..niitä on niin kiva etsiä ennemmin siitä toisesta..
 
"annina"
Rakastan.
Muutama vuosi naimisissa oloa takana ja toinen lapsi tulossa.
En väitä että helppoa olisi ollut mutta rakastetaan toisiamme koko sydämestä, näytetään se päivittäin, enkä olisi voinut kuvitella tekeväni lapsia kenenkään muun kanssa. Välillä on päiviä milloin on todella vaikeeta mutta loppujen lopuksi kun kyse on elämänsä rakkaudesta niin jaksaa rämpiä niidenkin päivien läpi.
 
JONSERED Karhunkantaja
Anteeks utelen, kun en oo täällä palstalla aina mutta onko mies siis saanu diagnoosin?
Ei vieläkään... ja alkaa epäillä, että alustava diagnoosikaan ei ole oikea. Kortisonia ei voida alkaa purkaa, iskevät kivut heti, solusalpaaja vaihdettiin pistettävään muotoon ja aletaan nostaa annosta, jos sitten saisi kortisonia alaspäin. Äijä on kuin puhallettu siskonmakkara...
 
Ken guru
En rakasta, vaan vihaan. On käynyt minuun käsiksi aiemminkin, mutta 'luvannut', ettei toistu. Käytiin pariterapiassakin asiasta ja tein kyllä ilmoituksen sosiaaliviranomaiselle tästä käsiksikäymisestä. Meillä nääs 1.5 vuoden ikäinen lapsi, joka joutui näkemään kaiken. Eilen äijä kävi uudelleen käsiksi. Ei siis oppinut mitään edellisestä rumbasta. Nyt tarttui tukasta kiinni ja piti kiinni, vaikka yritin lyödä kättä irti. Istuin lattialla ja sitten vasta irrotti otteen, kun rupesin potkimaan munille.

Että sellainen ukko. Tosi hieno mies! Uhkailee ja kiristää minua, että vie lapsen, jos eroan.

Ei halua olla sukulaisteni kanssa tekemisissä, koska kerroin kaikille (sisaret ja isäni + pari läheistä ystävää) hänen väkivaltaisuudestaan. Hän kun syyttää minua, että oli minun syy, että kävi käsiksi. Että minä aiheutin väkivaltaisuuden.

Minä, joka en koskaan aiemmin ole kohdannut väkivaltaa missään muodossa. Päätin, että soitan sosiaalivirastoon ja sovin tapaamisajan. Ukko jää kohta lomalle, niin hoidetaan tämä ero ennen sitä pois. Uhkasi tosin tekevänsä kaikkensa, että saa kämpän ja lapsen. Mutta luulisin, että tuo väkivaltaisuus ei kovin kauniilta sossun papereissakaan näytä.

Kerron muuten esimerkin, minkälaisissa tapauksissa on käynyt käsiksi, että saatte vähän kuvaa. Etten ole siis hullu nalkuttava akka, joka 'ansaitsee' tulla hakatuksi.

Olin keittiössä ja otin vettä lasiin hanasta. Lasi lipsahti kädestä ja osa vedestä loiskahti lattialle. Noh, otin sitten siitä rätin ja rupesin pyyhkimään lattiaa. Ukko hyökkäsi kettiöön ja alkoi huutamaan, että hän kuivaa lattian, mene vittuun siitä. Ja otti käsivarsista kiinni ja heitti minut ulos keittiöstä. Olisin kaatunut, mutta törmäsin vessanoveen. Sit ukko pyyhki rätillä lattiaa ja huusi samalla, että pysy siellä, että tänne ei ole mitään asiaan. Ja jotain muutakin törkeyksiä laeteli, haukkui yms.

Olin ihan järkyttynyt ja en edes osannut sanoa mitään, seisoin vain paikoillani ja sitten pakenin makuuhuoneeseen.

Eli äijän mielestä olin ansainnut tönimisen ja käsiksi käymisen, koska olin niin hölmö, kun kaadoin vettä lattialle.

Mutta nyt mitta tuli täyteen. Hetken jo ajattelin, että edellisen rumban läpikäyneenä ukko olisi jotain oppinut, mutta ei. Ja todennäköisesti tämä tulee vain jatkumaan ja pahenemaan. En halua, että lapseni joutuu kärsimään tästä yhtään enempää. Nyt tämä on loppu.
Voi kauheata! Todella todella paljon voimia Sinulle!:hug:
 
äitivm79
Kohta yksitoista vuotta avioliitossa, kuusi lasta. Rakkautta täynnä tämä liitto, rakastan rakastan rakastan! Niin ja elämä hänen kanssaan on aina vain parempaa ja parempaa. Niin paljon olen onnea saanut. :)
 
"Jep"
Kyllä mä rakastan, 8 vuotta ollaan yhteistä taivalta tallustettu. Tällä hetkellä on vaan se ylämäki suhteessa menossa :( ei kiinnostais yhtään toisen läsnäolo ja kaikki ahdistaa. Mutta se menee ohi, kuten aina ennenkin.
Raskaushormonit vaikuttaa varmaan tunteisiin sotkevasti, koska välillä musta tuntuu ettei mies välttämättä enää rakastakkaan :/
 
"takkuinen ameeba"
Eipä tuo olis mun puoliso jos en rakastaisi. Rakastan oikein palavasti, tulisesti ja intohimoisesti. Vasta vajaa 10v olen saanut olla tuon kanssa, en malta odottaa jokaista uutta päivää yhdessä :)
 
a.p.
Ja siis itse rakastan puolisoani, päivä päivältä aina vaan enemmän, vaikka välillä on hetkiä kun tekis mieli kuristaa, mutta aika äkkiä se rakkauden tunne tulee taas. :D 10.yhteinen vuosi menossa, 5.avioliittovuosi, ensimmäinen lapsi tulossa ja tuntuu että tää raskaus on vaan syventänyt ja lisännyt rakkautta. :heart:
 
a.p.
Ja täytyy vielä lisätä että alussa en rakastanut, vaan rakkaus tuli ja kasvoi ajan myötä. Naimisiinkaan en halunnut ennenkuin olin täysin varma että tämän miehen kanssa haluan jakaa loppuelämäni.
 
jadal
Rakastan, rakastan äärettömän paljon. Vaikka vaikeaakin on ollut, ja niitä vaikeita hetkiä tulee varmasti kahden jäärän välillä vastakin, niin kuitenkin meillä on nin vahva side, että se kestää :heart:
 

Yhteistyössä