gallup: rahanmeno ulkomailla?

hilla
no viikko sitten tultiin mexicosta jossa oltiin 10 päivää. 3 henkilöä (minä, mies, 4v tytär), rahaa kulu n.3000 euroa...:S. Pääasiassa raha kului ruokaan, minun shoppailuihin, sitten käytiin yhdessä vesipuistossa, eläintarhassa, merellä purjehtimassa (ei siis itse purjehdittu vaan mentiin sellaselle retkelle jossa mennään purjehtimaan ja pysähdytään parille saarelle syömään yms.) ja no niin, takseihin vähän meni myös ja yleiseen oleiluun.
 
MLL
Mulla meni (siis itseeni) jokunen vuosi sitten n. 500e/vk Kreetalla. Kävin syömässä joka päivä ulkona kevyen luonaan ja illalla ravintolassa, yleensä alkupalan kera. Aamiaista yms. välipalaa syötiin huoneistahotellin terassilla kaupasta ostetuista tuotteista. Käytiin joka ilta istumassa iltaa baareissa, sinne meni siis iso osa tosta budjetista. Tuliaisia en juurikaan paria pikku muistoa lukuun ottamatta ostanut, parilla retkellä käytiin, mutten muista olisiko ne ollut etukäteen maksettu.. Helposti oisi selvinnyt puolella tosta summasta, mutta tein kovasti töitä opiskelijana noiden rahojen eteen ja halusin opintojen lomassa törsäillä huoletta, rahaa olisi ollut enempikin varattuna, mutten ton enempää saanut kulumaa :saint:
 
itse olin keväällä Tunisiassa. mulla ja äidillä meni yhteensä viikossa 170e. aamiainen kuului hotellimaksuihin. lounas vaihtelevasti joko leipää, jugurttia ja sen sellaista kaupasta ostettua tai sitten jotain pientä jostain ravintolasta. joka ilta käytiin syömässä ulkona. ei oltu missään järjestetyllä retkellä, omin päin mentiin kyllä muutama kerta...

sitten taas Mallorcalla rahaa meni pelkästään itsellä 300e. oltiin vesipuistossa ja yhdellä järjestetyllä retkellä, olisko se maksanut 40e.. aamiainen ja lounas tehtiin yleensä itse, leipää, jugurttia, hedelmiä... sen sellaisia. yhtenä iltana tehtiin itse ruoka, muuten käytiin syömässä. se rahanmeno tuntui ihan hirveältä vaikkei paljoa edes ollut mitään ihmeellistä.

muoks. käytiinhän me tunisiassa sellaisella eläintarharetkellä.. en kyl muista hintaa mut sisältyy tohon 170e.
 

Yhteistyössä