Gallup: Pettäisitkö puolisoasi, jos kukaan ei saisi tietää?

• Viestiketjun aloittaja levoton
  • Ensimmäinen viesti
levoton
Siinäpä aihe, mitä näin launtai-iltana mietin...

Itse olen tällä hetkellä niin ihastunut erääseen (myöskin varattuun) mieheen, että ikävä kyllä pettäisin, jos voisin olla aivan satavarma, että kukaan muu meidän kahden lisäksi ei saisi ikinä tietää.

Vähän aiheen vierestä, mutta mä valitsen tekoni/tekemättä jättämiseni pääosin sen mukaan, minkä itse katson oikeaksi ja minkä kanssa voin elää enkä sen mukaan, saako joku muu tietää. En siis ole varastamatta, pettämättä tms. sen takia, että pelkäisin kiinnijäämistä.

• Tykkää
Reactions: vattulan väki
joo, jooo
Vähän aiheen vierestä, mutta mä valitsen tekoni/tekemättä jättämiseni pääosin sen mukaan, minkä itse katson oikeaksi ja minkä kanssa voin elää enkä sen mukaan, saako joku muu tietää. En siis ole varastamatta, pettämättä tms. sen takia, että pelkäisin kiinnijäämistä.
Eli sä näpistelet kaupoista, vai olenko väärässä?

Minkälainen mies sulle pitäisi olla että antaisit hänelle sen kalleimman arrteesi - Neitsyytesi?

"vieras"
[QUOTE="vieras";28023371]Kyllä, minä pettäisin erään tietyn henkilön kanssa puolisoani, jos olisi aivan satavarma, ettei kukaan muu saisi sitä tietää...[/QUOTE]

Eihän sen järjestäminen ole mikään juttu. Olettaen että te kummatkin olette valmiita siihen.

"vieras"
Tulipa paha kysymys. Koska minuun on rakastuttu. Rajusti, yllättäin ja hirveintä tässä on se, että olen ehkäpä ihastumaisillani tähän ihmiseen perkele. Karsin sitä, torjun sen, pyyhin sen pois, en ajattele sitä. Mutta kun meidän on pakko tehdä yhteistyötä töissä. Aivan pakko.

En tiedä, toivottavasti en. Pelkään, että kyllä, jos tilanne niin sanutusti lähtee lapsesta.

Yhteistyössä