Gallup: Onko miehesi ollut raskausaikana tai muulloin mukanasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orvokki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Orvokki

Vieras
gynekologisissa tutkimuksissa?
Miten on asiaan suhtautunut vaikka ei alapäätä ole nähnytkään?
Entä jos tutkimus on tehnyt kipeää? Onko miehesi ollut vaikea suhtautua siihen?
Tai jos tutkimuksen tekijä on ollut mies?

Mun mies oli mun mukana viime raskaudessa yhdessä neuvolalääkärissä (sisätutkimus) ja synnytystapa-arviossa (myös sisäkautta tehtiin). Hän sanoi, että se oli vähän rajun näköistä, kun varsinkin synnytystapa-arviossa lääkäri (nainen) kokeili lantioluiden sijaintia. Eikä neuvolassakaan oikein osannut suhtautua "ronkkimiseen", mutta halusikin tulla mukaan lähinnä ultraamisen takia.

Meillä on mies ollut aina lapsentekoon liittyvillä lääkärikäynneillä mukana, yhteinen projekti se on. Itse oon kokenut ihan hyvänä, jos en itse muista kysyäkään kaikkea mitä piti.

Kahdessa alakautta tehtävässä ultrassa on ollut mukana, toisessa oli mieslääkäri joka istutti miehen niin että näkyy mun alapää varmasti koko komeudessaan. :D Yhdessä neuvolalääkärissä ollut mukana, siellä tarkistettiin kohdunsuun tilanne.

Ihan normaalisti tuo kai suhtautui, ei ole tullut kysyttyä, oliko kiusallista tms.

Ultrissa on ollut mukana, joissakin ollut mieslääkäri. Kaipa mies keskittyi kuitenkin enemmän ultrakuvaan kuin alapään ronklaamiseen. Ei ainkaan sanonut mitään erikoista tuosta toimenpiteestä. =)

On ollut. Ei ole ainakaan näyttänyt siltä, että olisi ollut jotenkin hankalaa.

En usko, että mun kanssa vois olla kovin häveliäs ja lukkiutunut kaveri parisuhteessa.

On ollu ultrassa mukana (alakautta tehdyssä ), ja myös enkelivauvan synnytyksessä oli koko ajan mukana, ja se vasta olikin alapään ronkkimista normi synnytykseen verrattuna. Ja kyllä ihan tavallisena toimenpiteenä on sisätutkimuksiin ja ultriin suhtautunu.

meillä mies ole ollut milläskään vaikka joka ikisen raskauden iakana on ollut mukana kaikissa tutkimuksissa. istukka biopsiasta sanoi että teki pahaa katsoa mutta sehän tehdäänkin mahan päältä. muista tutkimuksista ei ole ikinä sanonut mitään.

Yhteistyössä